بزرگترین نمایشگاه و جشنواره گردشگری، صنایع دستی و سوغات شهرستان های کشور، در منطقه 20 تهران از هفتم تا یازدهم اسفند ماه برای عموم شهروندان تهرانی دایر است.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، نمایشگاه و جشنواره گردشگری، صنایع دستی و سوغات شهرستان ها در قالب عرضه سوغات و صنایع دستی، سمینار تخصصی گردشگری، اجرای زنده تولیدکنندگان صنایع دستی، برگزاری توررایگان ری گردی، حضور عشایر و سیاه چادر، اجرای موسیقی محلی، در شهرری گشایش یافت.
 
برپایی سیاه چادر عشایر استان فارس، اجرای گروه موسیقی محلی آذری، جشن کودک و سمینار تخصصی "نقش و جایگاه اطلاع رسانی در صنعت گردشگری" با حضور اساتید و هنرمندان بین المللی از ویژه برنامه های پیش بینی شده این جشنواره است که به منظور آشنایی بیشتر شهروندان با آئین و رسوم ایرانی انجام می شود.
 
این نمایشگاه در محل فرهنگسرای ولاء با مشارکت شهرداری منطقه 20 تهران و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران برپاشده و مراسم افتتاحیه رسمی آن با حضور مسئولان شهری صبح فردا در آن مکان برگزار می شود.
 
این جشنواره به مدت پنج روز در محل فرهنگسرای ولاء واقع در میدان نماز شهرری از ساعت 9 صبح تا 21 پذیرای عموم شهروندان تهرانی است.
برچسب ها: نمایشگاه ، گردشگری ، گشایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار