نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای دولت و مجلس در همکاری و تعامل در رسیدگی به لایحه بودجه مساعد است.

 



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سردار کریمی با بیان اینکه شنیده ها حاکی از آن است که لایحه پیشنهادی بودجه سال 1392 کل کشور در اواخر هفته جاری تقدیم مجلس می شود، گفت: به طور حتم رسیدگی به این لایحه به سال آینده موکول خواهد شد زیرا در زمان باقی مانده تا آخر سال فرصت کافی برای کار کارشناسی بر روی لایحه وجود ندارد.

وی اظهار داشت: لازم است دولت لایحه جداگانه ای را برای طرح و تصویب در مجلس برای سه ماه نخست سال آینده ارائه دهد تا بتواند برای هزینه نمودن، دخل و تصرف بر درآمد های کشور داشته باشد.

کریمی گفت: در گام نخست باید لایحه پیشنهادی در کمیسیونهای تخصصی به صورت جداگانه مورد بحث و بررسی قرار گیرد و پیشنهادات کمیسیون ها در کمیسیون تلفیق به صورت تخصصی و کارشناسی مورد ارزیابی و بحث قرار گیرد.

وي با بیان اینکه به نظر می رسد تا پایان سال صرفا زمان برای رسیدگی لایحه پیشنهادی در کمیسیون های تخصصی، مناسب باشد افزود: همچنین تا پایان سال با مشخص شدن اعضای کمیسیون تلفیق می توان امیدوار بود بخش عمده کار انجام شود. /ب

برچسب ها: فضا ، مجلس ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.