رئیس اداره کمیته امداد کنگان از خدمات‌رسانی مستمر به هزار و 500 دانش‌آموز مددجو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مراد شمس‌الدینی صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری جشن عاطفه‌ها اظهار کرد: کمیته امداد خدمات متنوعی به جامعه هدف ارائه می‌دهد و روز به روز این خدمات گسترش می‌یابد.

وی افزود: برای توانمند‌سازی خانواده‌ها و ایجاد اشتغال پایدار مددجویان اقدامات خوب و قابل قبولی در سطح شهرستان انجام شده است که امیدواریم این روند تداوم یابد.

شمس‌الدینی خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان و دانشجویان زیرپوشش امری مهم و مقدس است که سبب رشد و پیشرفت فرزندان مددجویان می‌شود و گامی در زمینه توانمندسازی خانوارهاست.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی کنگان گفت: بر اساس آمار موجود هزار و 500 دانش‌آموز زیرپوشش این نهاد قرار دارند که در چند کارگروه اشتغال، بهداشت و درمان و بخش فرهنگی از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند هستند.

شمس‌الدینی با اشاره به اهمیت پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها اضافه کرد: در این پایگاه‌ها که هر ساله در مدارس برگزار می‌شود، مشارکت همه دانش‌آموزان را شاهد هستیم به طوری که در سال گذشته چند آموزشگاه میزان بالایی از مشارکت را داشتند و مورد تشویق قرار گرفتند.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی کنگان اضافه کرد: در جشن عاطفه‌ها به منظور تشویق بیشتر دانش‌آموزان کمک‌های مدارس نیز به طور کامل برای مساعدت به امور فرهنگی به مدارس برگشت داده می‌شود.

وی باضافه کرد: همکاری مردم با کمیته امداد بسیار خوب و قابل قبول است و بدون همکاری و مشارکت خانواده‌ها به هیچ موفقیتی نمی‌رسیم.

شمس‌الدینی گفت: رفع معضل فقر و کمک به استقلال خانواده‌ها امر مهمی است که در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار تاثیرگذار است و امیدواریم در انجام ماموریت و وظیفه محوله موفق شویم.
برچسب ها: کنگان ، مددجو ، امداد ، عسلویه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.