رئیس کمیته امداد کهگیلویه معرفی 622 نفر از مددجویان و واجدین شرایط به کمیسیون پزشکی کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،عنایت رحیمی‌نیا از معرفی 622 نفر از مددجویان و واجدین شرایط به کمیسیون پزشکی کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

رئیس کمیته امداد کهگیلویه اظهار کرد: مشکلات و نیازمندی‌های خانواده‌های تحت حمایت در تمامی سرفصل‌های کاری این نهاد به صورت کارشناسانه بررسی و در جهت رفع این مشکلات ضوابط و قوانین خاص طراحی شده که در حال اجرا است.

وی افزود: به همین منظور جهت رفع مشکلات افراد و مددجویانی که به علت بیماری‌های مختلف و فقر مالی جهت ادامه خدمات حمایتی دارای مشکلات بودند، کمیسیون پزشکی در محل کمیته امداد برگزار که 622 نفر از مددجویان و افراد بیمار با ارائه مدارک لازم در این کمیسیون شرکت کردند.

 

 

رحیمی‌نیا مبلغ هزینه شده را بالغ بر 46 میلیون و 340 هزار ریال عنوان کرد و گفت: ارائه خدمات به این افراد منوط به نظر مساعد پزشکان متخصص و تایید کمیسیون خواهد بود.

وی تصریح کرد: افرادی که از کار افتاده نیستند در قالب اعطای کمک هزینه‌های ازدواج، تحصیل فرزندان، ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه و ایجاد فرصت‌های شغلی حمایت می‌شوند تا بتوانند روی پای خود ایستاده و به تدریج از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شوند.
برچسب ها: پزشکی ، مددجو ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.