استاندارخراسان شمالی به مدیرانی که در رسیدگی به نامه های سفر رهبری کوتاهی کرده اند تذکر داد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، محمود احمدی بیغش دیروز در نشست با مدیران استانی با تاکید بر اینکه باید به تمام نامه‌های سفر رهبری در استان پاسخ لازم و کافی داده شود، گفت: مدیران در این زمینه باید تلاش خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه در سفر رهبر انقلاب اسلامی به استان مردم 150 هزار نامه درطول هشت روز حضور رهبرمعظم انقلاب در استان نوشتند، افزود: 60 هزار نامه از نامه‌های سفر رهبری مربوط به بیماری‌ها بوده است.

وی افزود: 6 هزار و 300 مورد از این نامه‌ها نیز مربوط به عمل‌های جراحی و تأمین هزینه‌ها در قالب سفر رهبری جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از این عمل‌ها در استان و برخی دیگر درخراسان شمالی انجام می‌شود،تصریح کرد: هزینه این جراحی‌ها از سوی دفتر رهبری تأمین شده است.

استاندار خراسان شمالی اضافه کرد: 3 هزار و 500 نامه نیز برای تأمین هزینه‌های درمان شهروندان استان بوده که در قالب درخواست به رهبری نگاشته شده بود،‌که از سوی دفتر رهبری تصفیه شد.

احمدی‌بیغش گفت: 7 هزار نامه نیز از مجموع نامه‌های بخش درمان برای زیرپوشش قرار گرفتن بیمه بوده به گونه‌ای که این افراد از هیچ‌گونه بیمه‌ای برخوردار نبودند که در این راستا نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

وی با قدردانی از دستگاه‌هایی که مصوبات خوبی را در قالب سفر رهبری اجرایی کرده‌اند،اظهارداشت: باید تلاش شود تا این مصوبات در بازده زمانی مقرر تکمیل شود./س

برچسب ها: رسیدگی ، نامه ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.