رئیس کلانتری 161 ابوذر گفت: مأموران دخترانی را دستگیر کردند که برای انجام سرقت های خود مرد اجیر می کردند.

سرگرد دلاور القاصی مهر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در پی کسب چندین شکایت مردمی مبنی بر سرقت لوازم خودرو مأموران این یگان بلافاصله اقدامات گسترده خود را جهت شناسایی و ردیابی این سارقان آغاز نمودند.

وی در ادامه افزود: عوامل تخصصی این یگان با شنود گفته های مالباختگان دریافتند که دختران در ساعات پایانی شب در کنار خیابان و ابتدای کوچه های خلوت ایستاده و با تردد های پی در پی در همان محدوده جلب توجه می کردند.

این مقام مسئول انتظامی در این باره ادامه داد: به دنبال این موضوع دختران موقعیت را برای همدست مرد خود در خصوص سرقت لوازم خودروهای پارک شده در آن محدوده را آماده می ساختند.

سرگرد القاصی مهر تأکید کرد: متهمان پس از آنکه سرقت خود را به پایان می رساندند لوازم سرقتی را داخل یک دستگاه خودروی سرقتی پراید می ریختند و بلافاصله از محل متواری می شوند.

وی تصریح کرد: مأموران با جمع آوری اطلاعات و رصد شبانه روزی مناطق مختلف توانستند در ساعت 21 شب گذشته در بلوار ابوذر پرایدی را با همان مشخصات احتمالی شناسایی کنند.

رئیس کلانتری 161 کلانتری ابوذر ضمن اشاره به اعزام یک اکیپ عملیاتی و توقیف خودرو و دستگیری سه سرنشین اذعان داشت: پس از انتقال متهمان به کلانتری مشخص گردید که خودرو سرقتی است و در بازرسی بدنی از دو متهم دختر به نام های پریسا 21 ساله و شکوفه 25 ساله دو قبضه سلاح سرد به همراه 4 عدد آمپلی، 4 عدد باند، یک عدد خازن و دو عدد ساب و چندین عدد مدارک شناسایی متعلق به افراد گوناگون کشف و ضبط گردید.

این مقام مسئول انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: دختران در بازجویی اولیه لب به اعتراف نگوشدند ولی محسن 23 ساله همدست آنان زمانی که خود را در چنگال قانون اسیر دید لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که توسط این دختران با وعده های دروغین برای ارتکاب جنایت هایشان اجیر شده است از کرده خود پشیمان شد و به ده ها فقره سرقت به همین روش اعتراف کرد./ز

برچسب ها: سارق ، کلانتری ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار