یک تهیه کننده سینما گفت: سازمان سینمایی قول داده تا مسائل سینما را به درستی کارشناسی کند تا مشکلات اکران نوروزی سال گذشته دیگر رخ ندهد.

داریوش بابائیان تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: وضعیت گیشه های سالن های سینما این روزها به هیچ وجه رضایت بخش نبوده و به نوعی فصل فیلم سوزی سینماها در حال سپری شدن است.
تهیه کننده فیلم سینمایی "دزدان خیابان جردن" تصریح کرد: گرچه در حال حاضر بیشترین فیلم های سینمایی در پرده ها نقش بسته اند که به نظر من چنین اتفاقی نباید رخ می‌داد زیرا اکران بی رویه فیلم های سینمایی بدون داشتن پشتوانه ناکامی در پی خواهد داشت.
بابائیان افزود: برطبق قول هایی که سازمان سینمایی داده قرار بر این شده که امسال فیلم ها کارشناسی شوند تا مشکل اکران نوروزی سال گذشته تکرار نشود.
وی به فعالیت بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: اگر طبق برنامه ریزی پیش برویم و شرایطی فراهم کنیم تا عدالت در بخش خصوصی و دولتی فراهم شود به طور حتم سینما رونق بیشتری خواهد گرفت.
بابائیان خاطرنشان کرد: مسئول آشفتگی و اکران بی رویه فیلم های سینمایی، شورای صنفی نمایش است که خود باید در این خصوص پاسخ بدهد./ي2
برچسب ها: باباییان ، سینما ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار