شامگاه روز شنبه، مردم از طریق پیامک های بانکی از واریز 85 هزار تومان عیدانه برای هر نفر به حساب سرپرستان خانوارها باخبر شده اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، «ایرنا» خبرگزاری رسمی دولت خبر داد که زمان واریز و مبلغ دقیق عیدانه قبلا اعلام نشده بود و مردم از طریق پیامک هایی که بانکها به حساب مشتریان فرستاند، از واریز عیدانه آگاه شدند.

پرداخت عیدانه به خانوارها تصمیم مشترک دولت و مجلس شورای اسلامی بود، تاکنون مقامات اقتصادی از واریز عیدانه در هفته جاری خبر داده بودند و میزان آن را 70 تا 90 هزار تومان برای هر نفر عنوان کرده بودند.

خبرگزاری دولت گزارش داد: که معمولا یارانه در دقایق اولیه بامداد هر روز به حسابها واریز می شود و واریز عیدانه در ساعات شامگاهی تازگی دارد.

برچسب ها: عیدانه ، وبگردی ، واریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
سیب
۰۲:۱۷ ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
سلام تحت پوشش بهزیستی هستم از بهزیستی حقوق دریافت نمی کنم همانطوریکه اعلام شد به مددجویان بهزیستی ۱۰۰هزا تومان برای هر نفر اعلام کردند بنده ۸۵هزار تومان برای هر نفر خانواده ام در نظر گرفتن اعتراض بنده به کجا ببرم کسی است بدادم برسد آخر به مد جویان بهزیستی خیلی ظلم می کنند دو سال دولت به مدجویان بهزیستی بن نداده است در حالیکه در کمیته امداد به همه می دهند بدانم فرق بهزیستی با کمیته امداد چیست ؟ بهزیستی به بهضی کمک می کنند آیا مدجویی بهزیستی که قادر به انجام کار یا تامین زندگی خود نیستند نبایستی حمایت شوند؟ بخدا اینقدر به مدجویان بهزیستی ظلم می کنند حق آنان را ضایع می کنند از مدیریت سایت خواهش می کنم نظر اینجانب در سایت قرار بدن چراکه عیدانه از طرف دولت اینجانب تحت پوشش بهزیستی می باشد ۸۵هزار تومان پرداخت کردند اگر کسی است بنده راهنمایی کنند به کجا بگویم من ایرانی آدم نیستم بهزیستی می گویند کمکهابه مستمر بگیران فقط می دهیم به شما تعلق نمی گیرد از دولت سوال می کنم علل اینکه به بنده ۸۵ هزار تومان واریز شده به هر نفر به خانوار اینجانب تحت پوشش بهزیستی چیست ؟ با این گرانی با بضاعت مالی وقادر به تامین زندگی خود وخانواده ام نیستم؟ یا جای انصاف ؟از مدیران شبکه خواهش می کنم نظر اینجانب در 2030 از دولت سوال کنند بنده تحت پوشش بهزیستی حقوق نمی گیرم قرار بود 100هزار تومان بدهند 85 هزا ر تومان دادند علل چیست؟ خواهش می کنم از دولت سوال کنید برای پاسخ به کجا مر اجعه کنم خواهش می کنم خواهش می کنم صدای اینجانب بر سانید
China
Hossein validadi
۱۹:۳۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
خبرهاتون خيلىخوبه
Iran (Islamic Republic of)
پدرام کرمی
۱۷:۵۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
سلام قیمت پژوه 206 و پژوه 207 چند است.
-
sidgh
۱۱:۲۳ ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
یارانه را پیشتر کنید
Iran (Islamic Republic of)
محسن جشنی
۰۰:۰۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
بازم خدارو شکر . یه ربع کیلو پسته میشه باهاش گرفت واسه اینکه آبرو یه خانواده جلوی مهمانا حفظ بشه . واقعا کی فکرشو میکرد یه روز خود آجیل و مشکل گشا هم بشه مشکل یه ملت ؟
آخرین اخبار