از سوی کتابخانه فردوس؛

« شانزده قصه از نویسندگان زن» خوانش و نقد می شود

کتاب«شانزده قصه از نویسندگان زن» به ترجمه محمد حسن سجودی در برنامه «با هم بخوانیم » فرهنگسراي فردوس پس از خوانش نقد و بررسی مي‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس ، در هفتاد وپنجمین جلسه از برنامه" با هم بخوانیم" که یکشنبه 6 اسفند ماه ساعت 16 برگزار می شود کتاب « شانزده قصه از نویسندگان زن » ، ابتدا خوانش و سپس توسط جعفر توزنده جانی کارشناس ادبی این برنامه مورد نقد و بررسی  قرار می گیرد
این کتاب توسط 16 نویسنده جهان از قاره ها و کشورهایی نظیر: آسیا، اروپا، آمریکا،آفریقا، آمریکای لاتین، استرالیا و نیوزیلند نوشته و توسط محمد حسن سجودی انتخاب، ترجمه و در 347 صفحه از سوی نشر افکار منتشر شده است.
علاقه مندان می توانند  با حضور در فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه ، بلوار فردوس ، بعد از چهارراه مخابرات در این نشست و مطالعه گروهی شرکت کنند. شماره تلفن: 44081043 کتابخانه فردوس آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان است.
همچنین نشانی اینترنتی : ferdos.farhangsara.ir  برای آگاهی بیشتر مخاطبان از این برنامه و سایر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 اعلام شده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.