مرحله اول طرح نظارت بر عملکرد مجاری عرضه سوخت از چهارشنبه ۲ اسفند آغاز شد و این طرح تا ششم اسفند ادامه می یابد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛داود عربعلی رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به اینکه در این طرح گروه های گشت شرکت ملی پخش به بررسی جایگاه ها از نظر فنی، عملیاتی و ظاهری می پردازند، از احداث ۵ هزار و ۴۸۴ نازل در جایگاه های سوخت رسانی خبر داد.


داود عربعلی گفت: یکی از مهم ترین اقدام ها برای افزایش ارائه خدمات در جایگاه های سوخت و ایجاد انگیزه بیشتر در بین جایگاه داران "طرح درجه بندی جایگاه ها" است که در این طرح، جایگاه های عرضه سوخت کشور به لحاظ امکانات و کیفیت در رقابت قرار می گیرند و می توان گفت هم اکنون در مقایسه با سال های گذشته شاهد بهبود قابل توجهی در جایگاه ها هستیم.

وی افزود: اگر شهروندان در جایگاه های سوخت مشکلی پیدا کردند یا انتقاد و پیشنهادهایی داشتند می توانند با شماره تلفن ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

عربعلی تاکید کرد:۴۰ هزار و ۹۳۰ جایگاه سوخت رسانی در کل کشور وجود دارد که آماده ارائه سرویس های منظم به متقاضیان است که در این مجموعه از۴۳ هزار و ۶۹۷ نازل نیز بطور همزمان سوختگیری انجام می گیرد. همچنین ۳۲ هزار و ۱۷۲ نازل مربوط به عرضه فرآورده بنزین و نفت گاز ، ۱۱ هزار و ۳۹۰ نازل مربوط به جایگاه های عرضه سی ان جی و ۱۳۶ نازل مربوط به عرضه ال پی جی است.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، با بیان این که هم اکنون تمام جایگاه های کشور توسط واحد مهندسی فرآورده ها کنترل کیفیت می شوند، اظهار داشت: از نظر کمیت نیز واحد خدمات مهندسی بر عملکرد جایگاه ها نظارت دارد تا مغایرتی در ارائه سوخت با شمارنده های نصب شده بر روی دستگاه های سوختگیری وجود نداشته باشد.

عربعلی با تاکید بر آمادگی کامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برای سوخت رسانی در نوروز ۹۲ تصریح کرد: مرحله دوم این طرح که به بررسی رفع اشکالات آشکار شده در مرحله اول بازرسی ها می پردازد، در فاصله روزهای بیست و ششم تا سی ام اسفند ماه اجرایی خواهد شد.

وی افزود: این گشت ها و بررسی ها در مسیرهای دهگانه اصلی که از جمله مسیرهای پرتردد کشور در ایام نوروز محسوب می شود، انجام خواهد شد.

برچسب ها: سوخت ، کیفیت ، جایگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار