تهیه کننده برنامه «دوربین 7» شبکه آموزش سیما از فرهنگ سازی در این برنامه جهت ترویج مصرف کالاهای ایرانی خبر ادد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، محمد خدادی در خصوص آیتم‌های ویژه این برنامه برای نوروز گفت: طبق هر سال برای عید نوروز آیتم‌های گزارشی بسیار متنوعی در نظر گرفته‌ایم که با نزدیک شدن به ایام نوروز پخش آنها روزانه در 5 نوبت آغاز می‌شود.
وی افزود: اما در کنار پخش آیتم‌های ویژه نوروزی که گروه تولید برنامه در تدارک تهیه آنها است، امسال قصد داریم با توجه به مشکلات ارزی که وجود دارد در آیتم‌های ویژه‌ای به ترویج فرهنگ مصرف کالای ایرانی بپردازیم.
وی افزود: در حال حاضر خوشبختانه صعنت کشورمان در بسیاری از محصولات با رشد و جهش مناسبی مواجه شده است اما یک باور غلط در جامعه وجود دارد که کالای خارجی در هر شرایطی بهتر است و با توجه به مشکلات ارزی که برای کشورمان از ابتدای سال جاری بوجود آمده قمیت کالاهای درجه چندم خارجی نیز افزایش بی‌رویه‌ای داشته است و به همین دلیل قصد داریم در آیتم‌های گزارشی متعددی مصرف کنندگان را با انواع کالاهای مناسب تولید داخل کشور آشنا کنیم.
خدادی تصریح کرد: در حال حاضر در بسیاری از محصولات نظیر پوشاک و لوازم خانگی کیفیت کالاهای ایرانی بسیار خوب و بالا هستند و نیاز است در تمامی رسانه‌ها اطلاع رسانی مناسبی در این زمینه انجام گیرد و با توجه به رویکردی که مدیریت شبکه آموزش در زمینه اطلاع رسانی، آموزش و افزایش سطح آگاهی عموم مردم جامعه دارد «دوربین 7» نیز در همین راستا گام خواهد برداشت.
تهیه‌کننده برنامه «دوربین 7» خاطرنشان کرد: در شرایطی که وضعیت اقتصاد در تمامی کشورهای دنیا با مشکلات عمده‌ای مواجه است همه کشورها سعی دارند تا با حمایت از تولیدکنندگان خود زمینه رشد سرانه اقتصادی را فراهم کنند و ما نیز باید به این موضوع توجه کنیم که خرید کالای ایرانی باعث رونق تولید و سرمایه ملی خواهد شد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار