با نزديک شدن به ماه‌هاي پاياني سال و داغ شدن تنور کانديداتوري افراد مطرح براي انتخابات رياست جمهوري، بهمن سال 91 سرشار از اعلام کانديداتوري و يا تکذيب حضور افراد شاخص در انتخابات بود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ با نزديک شدن به ماه‌هاي پاياني سال و داغ شدن تنور کانديداتوري افراد مطرح براي انتخابات رياست جمهوري، بهمن سال 91 سرشار از اعلام کانديداتوري و يا تکذيب حضور افراد شاخص در انتخابات بود.


شريعتمداري با هاشمي و خاتمي ديدار كرد


"محسن بهرامي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران ، از انجام شدن ديدار محمد شريعتمداري با هاشمي رفسنجانی و خاتمي طي چند روز گذشته خبر داد و اظهار داشت: هاشمي و خاتمي در اين ديدار بر حضور و مشاركت جدي مردم در انتخابات تاكيد داشتند و مباحث درباره چگونگي مشاركت حداكثر مردم و تلاش براي اجماع در دو جريان اصولگرايي و اصلاح‌طلبي مطرح شد.


خانه كارگر با هيچ نامزد انتخاباتي جز حسين كمالي رايزني نكرده است


"حسن صادقي"  معاون اجرايي دبيرکل خانه کارگر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: خانه کارگر براي انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده به جز حسين کمالي با هيچ نامزد انتخاباتي ديگري رايزني نداشته است.


مشايي در انتخابات آينده كانديد نمي‌شود



به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، عباس امير‌ي‌فر مشاور رئيس‌جمهوري امروز در حاشيه مراسم چهلمين روز درگذشت آيت‌الله حاج آقا مجتبي تهراني در جمع خبرنگاران درباره کانديداتوري مشايي در انتخابات رياست جمهوري آينده گفت: طي سوالي که از مشايي درباره کانديداتوري در انتخابات از او پرسيدم، وي اعلام کرد که در انتخابات نامزد پست رياست جمهوري نمي‌شود.


جبهه پيروان ولايت مطلقه فقيه اعلام موجوديت كرد


به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران  جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه در بیانیه‌ای موجودیت خود را به طور رسمی اعلام کرد. 

در اين بيانيه آمده است:جبهه  پیروان ولایت مطلقه با گوش جان سپردن به رهنمود بنیانگذار کبیر حضرت امام خمینی که فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت نرسد  فعالیت خود را آغاز نموده تا با بهره گیری از فرامین صریح و ناب اسلامی و پیروی مطلق از جانشین بر حق آنان اعلام حرکت مینماید به سمت جامعه ای اسلامی و ولایی و گسترش فرهنگ ناب ولایت که تنها ستون مستحکم حکومتهای اسلامیست که با تکیه بر آن میتوان به سلامت از خطرات و تهدیدات دشمنان عبورکرد.






به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران  همايش جبهه پایداری با عنوان "سی‌وچهار سال پایداری در مقابل فتنه و انحراف"  پنجشنبه 26 بهمن‌ماه  در سالن سید‌الشهدای (ع) میدان هفت تیر تهران برگزار شد.
 
در این مراسم  ابتدا "حجت‌الاسلام آقاتهرانی"  دبیر کل جبهه، ‌سپس "کامران باقری لنکرانی"  سخنگو و آیت‌الله علم‌الهدی عضو مجلس خبرگان رهبری سخنرانی كردند.


برگزاري همايش پاسداشت نيم قرن حضور جامعه روحانيت مبارز


به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران همایش نیم قرن حضور به منظور پاسداشت 50 سال تلاش علمی، فرهنگی و سیاسی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم صبح پنج‌شنبه 26 بهمن در مدرسه عالی امام خمینی(ره) و با حضور شخصیت های برجسته حوزوی و کشوری برگزار شد.





به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،  پنجمین کنگره حزب اراده ملت ایران با حضور حکیمی پور دبیرکل حزب، اعضای شورای مرکزی، حسن روحانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مهرعلیزاده رئیس سازمان تربیت بدنی دوره اصلاحات، مجید محتشمی سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان و محمدجواد حق شناس در 27 بهمن ماه برگزارشد.

گفتني است؛ آخرين كنگره اين حزب قبل از سال ۸۸ برگزار شده بود.





"ابوالقاسم رئوفيان"  رئيس ستاد استان‌هاي جبهه ايستادگي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران  با بيان اين‌که " محسن رضايي"  کانديداي اول و قطعي جبهه ايستادگي است اظهار داشت: جلساتي با وي داشته‌ايم و ديدگاه‌ها، گفتمان و برنامه‌هاي انتخاباتي خود را براي شوراي عالي جبهه ايستادگي تشريح کرده است.


نيمه دوم اسفند ستادهاي انتخاباتي ايثارگران تشكيل مي‌شود


حسين نجابت عضو جمعيت ايثارگران در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با بيان اينکه اين جمعيت تاکنون وارد بررسي مصاديق انتخابات نشده است، خاطر‌نشان کرد: به نظرم در نيمه دوم اسفند ستادهاي انتخاباتي جمعيت ايثارگران تشکيل مي‌شود.


آغاز آموزش انتخاباتي فرمانداران و بخشداران در وزارت كشور/ برگزاري انتخابات رياست‌جمهوري در 24 خرداد


 "محمدعلي پورموسوي"  در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: وزارت کشور براي حضور موفق در انتخابات آينده آموزش‌های انتخاباتی خود به فرمانداران و بخشداران را آغاز کرده و در اين راستا چند همايش را نيز در سراسر كشور برگزار كرده است و به لحاظ اجرایی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آماده است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

وي خاطرنشان كرد: انتخابات رياست‌جمهوري همزمان با انتخابات شوراهاي شهر و روستا در 24 خرداد ماه 1392 برگزارمي‌شود.


عدم ورود شوراي هماهنگي اصلاحات به مصاديق انتخاباتي/ برگزاري كنگره طي دو ماه آينده


"ژاله فرامرزیان" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران ، درباره زمان برگزاری کنگره اصلاح‌طلبان، گفت: شورای هماهنگی اصلاحات در صدد است تا طی یکی دو ماه آینده  کنگره خود را برگزار کند اما زمان دقیق را فعلا اعلام نمی‌کنیم.


ولايتي: بنده در جلسات هاشمي شركت نكرده‌ام/ ائتلاف سه‌گانه تنها به دنبال گزينه كانديداي رياست‌جمهوري نيست


"علي‌اكبر ولايتي" عضو ائتلاف يه نفره در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت:وجود یک تیم کارآمد در ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان یکی از تفاوت‌های مشخص و چشم‌گیري است كه دراين مجموعه وجود دارد صرف‌نظر از این که هر کدام از ما در دولت آینده شغلی داشته باشیم یا نداشته باشیم به اين موضوع اهميت ويژه‌اي قائل هستيم.

وي خاطرنشان كرد: بنده هیچگاه در جلسات هاشمي با وزرا و استاندارن سابق و از این قبیل جلسات دعوت نشده و شرکت نکرده‌ام.


تعيين مسئولان ستاد انتخابات جمعيت رهپويان/ تشكيل ستاد مشترك با ايثارگران


" پرويز سروري" قائم مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينكه احتمالا انتخاب كانديداي جمعيت رهپويان با توجه به تعدد كانديداهاي انتخاباتي به طول مي‌انجامد، گفت: مسئولان ستادهاي استاني جمعيت در اكثر نقاط تعيين شده‌اند و دستورالعمل‌هاي لازم نيز به آنان ابلاغ شده است تا بر مبناي آن آمادگي‌هاي لازم را ايجاد كنند.

وي در پاسخ به اينكه آيا ستاد مشتركي ميان جمعيت رهپويان و ايثارگران تشكيل شده است يا خير؟ از تشكيل ستادهاي مشترك با جمعيت ايثارگران خبر داد و اظهار داشت: تاكنون اين ستاد جلساتي را برگزار كرده است و براي تشكيل ستادهاي مشترك سراسري در استان‌ها نيز اتفاق نظر داريم و اين ستادها هم در حال تشكيل شدن هستند.


الهام: حضورم در انتخابات از بن نادرست است


"غلامحسین الهام" سخنگوي دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره ورود به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: این صحبت‌ها از بن نادرست است و هیچ پایه و اساسی ندارد.


تشكيل ستادهاي انتخاباتي جهادگران ايران اسلامي/ بررسي نامزد‌هاي احتمالي


"وهاب عزيزي" دبير‌كل جهادگران ايران اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره فعاليت‌هاي انتخاباتي جهادگران ايران اسلامي اظهار داشت: جهادگران ايران اسلامي ستادهاي انتخابات شوراها را تشكيل داده است و قصد دارد براي كلان‌ شهرها نيز ليست ارائه كنيم.


يازدهمين كنگره حزب مردم‌سالاري برگزار شد



به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران  يازدهمين کنگره حزب مردم‌سالاري با حضور کواکبيان دبيرکل حزب مردم‌سالاري، اعضاي شوراي مرکزي، فومني دبير‌کل جبهه مردمي اصلاحات، مسعود پزشکيان نماينده مجلس شوراي اسلامي و تعدادي از فعالان اصلاح‌طلب در 5 بهمن ماه برگزار شد.

شايان ذكر است در اين مراسم مصطفي كواكبيان براي بار ديگر به عنوان دبير‌كل حزب مردم‌سالاري انتخاب شد.


حجت‌الاسلام روحاني: براي كانديداتوري در انتخابات در حال بررسي هستم/ به صورت مستقل مي‌آيم


به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام حسن روحاني؛ عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران، در حاشيه يازدهمين كنگره سراسري حزب مردم سالاري در پاسخ به سوالي د باره كانديداتوري‌اش در انتخابات آتي اظهار داشت: من هنوز در حال بررسي هستم و اگر تصميمي براي كانديداتوري بگيرم به صورت مستقل مي‌آيم.

باهنر: كانديداي رياست‌جمهوري نمي‌شوم/ احساس تكليف نمي‌كنم


محمدرضا باهنر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره حضور خود در انتخابات ریاست جمهور آینده گفت: علی رغم اصرار برخی از چهره‌ها و اعضای جامعه اسلامی مهندسین براي حضور در انتخابات ریاست جمهوری آینده؛ قصد ندارم در این انتخابات کانديدا شوم.

وی تصریح کرد: بنده در حال حاضر هیچ احساس تکلیفی را در راستای حضور در انتخابات ریاست جمهوری احساس نمی‌کنم و قصد دارم در حیطه کاری خود به فعالیت بپردازم.


انتخاب محجوب به عنوان رئيس ستاد انتخاباتي خانه كارگر


"علیرضا محجوب" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره فعالیت‌های انتخاباتی خانه کارگر، اظهار داشت: خانه کارگر برای حضور در انتخابات آتی فعال است و برنامه‌‌هاي خود را از طريق ستادهای انتخاباتی که تشکيل داده است پیگیری می‌کند.

وی درباره رئیس ستادهای انتخاباتی خانه کارگر تصریح کرد: بنده به عنوان رئیس این ستاد انتخاب شده‌ام.


جهانگيري: فعاليت‌هاي حزب كارگزاران سازندگي براي انتخابات شوراها و رياست‌جمهوري آغاز شده است


به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران عضو حزب کارگزاران سازندگی در حاشیه مراسم ختم "حسن حبیبی" در جمع خبرنگاران درباره فعالیت‌های حزبی این تشکل تصریح کرد: فعالیت‌های حزب کارگزاران سازندگی برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر آغاز شده است.

انتهاي پيام/


برچسب ها: احزاب ، بهمن ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار