با خلاقیت و سلیقه می توانید فضایی زیبا به وجود بیاورید. راه‌پله اولین جایی است که میهمانان را تحت تاثیر قرار‌داده و خانه و نحوه زندگی شما را نشان می‌دهد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، راه‌پله جایی است که هر شب هنگام برگشت از کار به شما خوش آمد می‌گوید. بنابراین چیدمان آن تفاوت زیادی هنگام ورود به خانه یا خروج از آن در شما ایجاد می‌کند. راه‌پله‌ها زود ریخت‌وپاش می‌شوند. برای آن که راحت از این فضا رد شوید و روی کفش‌ها تلوتلو نخورید، ایده‌های جالبی وجود دارد:
با قرار دادن یک جاکلیدی، به محض ورود کلیدها را روی آن آویزان کنید.با قرار دادن یک پوشش روی رادیاتور بلافاصله راهرو زیبا شده، جای باریکی برای گذاشتن کلیدها و نامه‌ها خواهید داشت. با ساختن یک محفظه، کنتورهای گاز و برق را بپوشانید. اگر در زیر راه‌پله جا ندارید، ازجالباسی دیواری برای آویزان کردن کلاه، کت، کیف و روسری استفاده کنید.
یک نیمکت پارچه‌ای یا کاناپه کوچک جای مناسبی برای نشستن، پوشیدن یا درآوردن چکمه است. به یاد داشته باشید شما به جایی برای قرار دادن کت‌ها، کفش‌های بیرون، چکمه‌ها‌، چتر، نامه‌ها، کلیدها، تلفن، آینه، کلاه‌ها، دستکش‌ها و روسری نیاز دارید./س

برچسب ها: خلاقیت ، سلیقه ، فضایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.