فرمانده پلیس راه جیرفت گفت: تصادفات در دی ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در جیرفت 8 درصد کاهش داشته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حسین مسکونی اظهار داشت: در یک حادثه تصادف طی سه روز گذشته محور جیرفت - بلوک بین یک موتور سیکلت و خودروی سواری رخ داد که سه نفر مجروح و  دو نفر فوت شدند.

وی با اشاره به کاهش تصادفات در دی ماه سال جاری افزود: هشت درصد تصادفات نسبت به سال گذشته در این ماه کاهش داشته و استقرار پلیس راه جنوب در بحث کاهش تصادفات سال جاری با حضور مداوم گشت‌ها و انجام عملیات‌ها تأثیر بسزایی داشته است.

مسکونی تصریح کرد: با ایمن‌سازی محورها، فعال‌سازی گشت‌ها و پر کردن ساعات خلأ گشت‌ها در حوزه استحفاظی، تمهیدات و امکانات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی ایستگاه پلیس در ورودی شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: ایستگاه پلیس راه باغعلی‌شیر دلفارد و ایستگاه پلیس در سه‌راهی فجر - عنبرآباد نیز راه‌اندازی شده است و راه‌اندازی یک پلیس راه عملیاتی در سه‌راهی دوساری در شورای ترافیک شهرستان تصویب شد.

فرمانده پلیس راه جیرفت گفت: اقدامات اولیه در راستای راه‌اندازی سیستم کنترل سرعت توسط دوربین‌های سرعت‌سنج در محور دلفارد را در دستور کار داریم که از سوی اداره کل راه و ترابری در حال انجام است.

مسکونی با اشاره به کسب رتبه فرمانده نمونه در همایش فرماندهان و رؤسای کلانتری و پاسگاه‌های سال جاری توسط فرمانده پلیس راه جیرفت اذعان داشت: برخورد بدون اغماض و قانونی و توقیف وسایل نقلیه متخلف باربری در فصل برداشت محصولات کشاورزی در حال اجرا است.
برچسب ها: جیرفت ، تصادف ، کاهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.