رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: دستگاه تشخیص سرطان توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای منطقه جنوب به زودی خریداری می شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس ، محمد هادی ایمانیه در مراسم افتتاح دفتر بنیاد بیماری های نادر جنوب کشور در شیراز اظهار داشت:بیماریهای نادر دارای پیچیدگی خاصی هستند که تشخیص و درمان آنها با هزینه بالایی همراه است و راه اندازی دفتر بنیاد بیمری های نادر جنوب کشور در شیراز کمک به کاهش مشکلات افراد می کند.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بنیاد برای معرفی بیماران ،تشخیص و درمان آنها همکاری می کند تا بتوان با ارائه خدمات رایگان به این افراد که آماری از انها وجود ندارد کمک به آسان تر شدن زندگی آنها بکنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: دانشگاه به سهم خود با بنیاد همکاری میکند و چون وظیفه رسیدگی به این بیماران را این بنیاد به عهده گرفته انداختن سنگ بر سر راه آنها کم لطفی است.

ایمانیه با اشاره به خرید دستگاه تشخیص سرطان گفت:خرید این دستگاه هزینه زیادی دارد اما علوم پزشکی شیراز قول خرید این دستگاه را می دهد تا بتوان با راه اندازی آن ،منطقه جنوب کشور را پوشش دهد./س

برچسب ها: دستگاه ، تشخیص ، سرطان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.