به گزارش
گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،به نقل از
بازار خبر ـ تبلیغ عجیب این شرکت همه نظرها را به خود جلب کرده است. در دورهای که شرکتهای بزرگ فعال در عرصه تکنولوژی با پرداخت هزینههای گزاف از مشاوران مشهور تبلیغاتی بهره میگیرند، شرکت ارتباط همراه گویای اروند از شعار «راحت از جیب در میاد» به منظور تشریح توانمندیهای این محصول خود استفاده کرده است.
از سوی دیگر ادعای ایرانی بودن این برند نیز از همان ابتدا استارت حرف و حدیثهای بسیاری را زد.
به گزارش خبرنگار بازار خبر ، به هر حال هر چه هست این گوشیها با امکانات نسبتاً مناسب با قیمتی مناسبتر در بازار خرید و فروش میشوند.