شمار فزاينده اي از فرانسويها قادر به بازپرداخت بدهي هاي خود به بانکها نيستند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني ت اف يک فرانسه ؛  دو هزار نفر در شمال فرانسه از يکي از  انجمنهاي مالي تقاضاي کمک کرده اند. اين افراد به علت وامهاي کوتاه مدتي که از بانکها گرفته اند و اکنون قادر به بازپرداخت اقساط آنها نيستند، متقاضي کمک مالي شده اند. 

يکي از جوانان فرانسوي براي خريد موتورسيکلت جهت عزيمت به محل کارش وام گرفت اما اندکي بعد کار خود را ازدست داد و اکنون قادر به بازپرداخت اقساط خود نيست. موسس انجمن کمک به افراد بدهکار عقيده  دارد بدهي کلان فرانسويها اغلب به بداقبالي در زندگي مربوط مي شود. در حال حاضر بسياري از افراد مجرد و سالمندان فرانسوي با بازنشستگي پايين بدهي کلان  دارند.

برونو تانکرز مسئول انجمن «فاينانس سرويس » گفت : اين افراد اغلب کمتر از هزار يورو درآمد دارند و مجبورند بيش از نيمي از حقوق خود را به اجاره خانه اختصاص دهند و هزينه کلاني بابت شارژ مي پردازند. ابتدا براي خروج از بحران  خودرو و لوازم خود را مي فروشند و سپس چيزي برايشان باقي نمي ماند. و مجبور به استقراض مي شوند. 

مردي پنجاه و شش ساله که بدهي کلان بالاآورده مي گويد : يک شبه همه چيز خود را از دست مي دهيد. انجمنهاي کمک به بدهکاران خواسته اند به افرادي که توان مالي کمتر دارند، وام ندهند.



                             آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.
برچسب ها: فرانسه ، بدهکار ، بدهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار