مدیرعامل شرکت پست از افزایش 30 درصدی مرسولات پستی نسبت به سال 90 خبرداد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، محمدحسن کرباسیان  در نشستی با اصحاب رسانه در محل اداره مرکزی پست خراسان‌رضوی اظهار کرد: میزان خرید و فروش اینترنتی نسبت به سال گذشته، 40 درصد افزایش یافته است.

 

کرباسیان با بیان اینکه سرویس پست آگهی یکی از بخش‌های نوین راه‌اندازی شده پست است، خاطرنشان کرد: در این بخش که قابلیت دسترسی برای تمام نقاط کشور و روستاها را دارد، از طریق پست تبلیغات اجناس و ابزارآلات به ویژه در بخش کشاورزی صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در سال گذشته یکی از اقدامات صورت گرفته در حوزه پست، تدوین برنامه استراتژی به منظور رفع ضعف‌های پست در وجوه مختلف و ارتقا سطح بهره‌ وری و رضایتمندی مردم در این بخش است.

 

کرباسیان با تاکید بر اینکه نسبت به سال 90 از ارتقای کیفی بیشتری در عرصه پست برخورداریم، گفت: برنامه استراتژی خود گامی در مسیر ارتقای سیستم کنترل کیفی است و از چهار وجه به این ارتقا کمک می‌کند.

 

مدیرعامل شرکت پست کشور با اشاره به اینکه قیمت تمام شده مرسوله عادی پست در سال 89،‌480 تومان بوده‌، اظهار کرد: سازمان تنظیم مقررات، نرخ‌گذار اداره پست بوده و در اردیبهشت 90 طبق توافقات صورت گرفته نسبت به سال 89 قیمت تمام شده مرسوله عادی پست، 40 درصد افزایش داشت.

 

وی با ابراز نارضایتی از وضعیت نامطلوب پست در کشور اذعان کرد: سرانه مرسوله پستی ایران در سال 11 بوده و این نشان از وضعیت نامطلوب دارد.

مدیرعامل شرکت پست کشور متذکر شد: از نظر نقطه تماس رتبه نخست در آسیا را داریم؛ هم‌چنین درحال حاضر 860 نقطه روستایی در حوزه پست در سطح کشور فعال است.

کرباسیان از وجود 3200 خط ارتباط در کشور یاد کرد و گفت: باید در حوزه استفاده بیشتر از پست تلاش کنیم، چرا که یکی از کارکردهای جوامع توسعه یافته کاهش اتلاف وقت و هزینه است/س 

 

 

برچسب ها: افزایش ، مرسولات ، پستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.