استاندار اردبیل گفت: رفع موانع تولید و رونق‌بخشی به این حوزه بزرگ‌ترین جهاد در عرصه اقتصادی است که می‌تواند کشورمان را از آسیب‌ها و تحریم‌های بیگانگان در امان نگه دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در جلسه ستاد تسهیل واحدهای تولیدی استان اظهار داشت: در سنگر تولید باید از بهترین ابزارهای حمایتی و همچنین تقویت مصرف کالاهای داخلی استفاده شود تا این حرکت‌ها زمینه‌ای را برای ترغیب و تشویق بیشتر تولیدکنندگان فراهم آورد.

وی رفع مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی را نیازمند همکاری و همدلی تمام دلسوزان جامعه به ویژه بانک‌های عامل و همچنین دستگاه‌های خدمات‌رسان توصیف کرد و افزود: در امر تولید آنچه به عنوان یک اصل مورد توجه و تاکید قرار می‌گیرد حمایت همه‌جانبه از نقدینگی و آورده سرمایه‌گذاران است که با تزریق تسهیلات سرمایه در گردش می‌توان به صورت ویژه در این باب حرکت‌هایی را انجام داده و نقش‌آفرینی کرد.

نیکزاد تصریح کرد: ‌در سالی که مزین به تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است، نباید این جبهه را خالی گذاشته و یا بخواهیم در این باب دچار سهل‌انکاری و کوتاهی شویم چرا که کشور ما امروز در عرصه تحولات و بسیاری از حرکت‌های رو به جلو نیازمند حمایت‌هایی است که شاید در گذشته نسبت به آنها بی‌توجهی شده است.

وی در بررسی پرونده هشت واحد تولیدی مشکل‌دار خاطر نشان کرد: با رفع موانع و مشکلات موجود در واحدهای تولیدی و صنعتی می‌توانیم رشد و توسعه صنعت و ایجاد اشتغال را در استان افزایش دهیم.

نیکزاد با بیان این که حمایت از واحدهای تولیدی، سبب رونق و گسترش واحدهای اقتصادی استان می‌شود، اضافه کرد: در این راستا باید از تمام ظرفیت و توانمندی‌ استان بهره برد.

استاندار اردبیل به حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان تاکید کرد و ادامه داد: در این راستا بانک‌های عامل بایستی در حل مشکلات صنعتگران و واحدهای تولیدی بیش از پیش گام‌های مؤثرتری بردارند.

نیکزاد گفت: ما به صورت هفتگی به واحدهای مختلف تولیدی سرکشی می‌کنیم تا موانع پیش روی آنها را با همراهی دستگاه‌های مختلف و بانک‌های عامل برطرف کنیم چرا که یقین داریم حاضر شدن در این سنگر برای خدمت‌رسانی شایسته خود نوعی جهاد مقدس است.

در این جلسه، در زمینه بخشودگی بخشی از جرایم و ارایه تنفس بانکی در پرداخت اقساط و تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی مشکل‌دار تبادل نظر و تصمیماتی اتخاذ شد/س 

برچسب ها: اردبیل ، رفع ، موانع ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.