رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مهم‌ترین امتیاز فوتبال کردستان اتحاد موجود در آن است که موجب ایجاد انگیزه و حرکت رو به جلو می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، کفاشیان در مجمع عمومی سالیانه هیئت فوتبال کردستان در اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد، گفت: خوش بختانه امروز به یمن اتحاد موجود در استان حرکت های رو به جلو آغاز شده است.
وی با بیان اینکه در استان کردستان بازیکنان مستعدی در رشته فوتبال و شاخه‌های مختلف آن وجود دارد افزود:فعال شدن فوتبال این استان پیشرفت فوتبال کشور را به همراه خواهد داشت.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه مردم استان همواره وفاداری و اتحاد خود را در تمامی زمینه‌ها نشان داده‌اند گفت: باید دست به دست هم دهیم تا روند پیشرفت فوتبال کردستان سرعت بگیرد.
کفاشیان  یکی از برنامه‌های اساسی فدراسیون متبوع خود را در زمینه‌های توسعه توجه به فوتبال کردستان عنوان کرد و اضافه کرد:این امر به علت وجود ظرفیت و توان بالا در فوتبالیست‌های استان کردستان است.
کفاشیان با ابراز رضایت از برنامه‌های اجرائی هیئت فوتبال استان در خصوص تاسیس مدارس و آکادمی فوتبال در کردستان از کمک‌های فدراسیون در این زمینه خبر داد.
رئیس فدراسیون فوتبال در پایان با تاکید مجدد بر اینکه وحدت در فوتبال حرف نخست را می‌زند خواستار ادامه اتحاد کنونی در فوتبال استان کردستان شد./س
برچسب ها: فوتبال ، آکادمی ، امتیاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.