معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 20 از جانمایی 14 محل جهت پارکینگ همسطح با ظرفیت یک هزار و 670 خودرو با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال خبر داد.

علیرضا اسفراینی نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال در قالب برنامه های استقبال از بهار تمهیداتی در نظر گرفته شده تا شهروندان با حجم ترافیک بالا دچار مشکل نشوند.

وی افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی منطقه در آماده باش کامل است تا با مدیریت زمان از تمام نیروی خود به طور مطلوب برای خدمات رسانی به مردم در روزهای پایانی سال استفاده کند.

وی ادامه داد: با توجه به وجود 3 پایانه رازی، جوانمرد قصاب و شهرری و مسافران بسیاری که در این مکان ها تردد می کنند ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی منطقه آماده است تا در صورت نیاز نسبت به اعزام تاکسی و اتوبوس به پایانه ها اقدام کند.

اسفراینی نژاد افزود: 32 کیلومتر خط کشی محوری، خط کشی هزار گذرگاه عابر پیاده و خط کشی 50 ایستگاه اتوبوس از جمله اقداماتی است که در راستای ایمن سازی معابر سطح منطقه صورت گرفته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 20 از ایمن سازی بزرگراه ها خبر داد و افزود: نصب 600 متر مربع تابلوی شناسایی و هدایت مسیر، تعویض 150 تابلوی شناسایی فرسوده، نوسازی هزار شاخه گاردریل و نصب هزار و 100 استوانه ایمنی و 75 شبکه ایمنی از جمله تمهیداتی است که در راستای ایمن سازی بزرگراه های سطح منطقه در نظر گرفته شده است.

اسفراینی نژاد در پایان خاطر نشان کرد: اصلاح هندسی پارکینگ مجاور دادسرا به متراژ 250 متر مربع و همچنین اصلاح هندسی تقاطع چشمه علی از دیگر اقداماتی است که در جهت خدمات رسانی به شهروندان شهرری و مسافران نوروزی در حال اجراست./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار