مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قزوین گفت: چنانچه بحرانی در زندان پیش آید، کارکنان باید برای رفع بحران با یکدیگر متحد و متفق شده و خود را موظف به برطرف کردن آن بدانند.

به گزارش حوزه حقوقی قضايي باشگاه خبرنگاران، "حمیدرضا فراست طلب" در جلسه شورای اداری زندان‌های استان قزوین، گفت: رمز رسیدن به اهداف و رسالت‌های محوله هر مجموعه، مدیریت صحیح منابع انسانی، تعهد کاری و باور مسوولیت‌هاست.

وی اظهارداشت: زندان محیطی پر استرس و حساس است  و از آنجايي كه شرايطي خاص را مي‌طلبد، كار در اين مجموعه مضاعف مي‌شود، اما آنچه که می‌تواند هدف از این کارها را که همان اصلاح و تربیت است توسعه داده و محقق سازد، باور اهمیت کار در کارکنان است.

فراست طلب تصريح‌ کرد: ما همه باید در کنار هم و با تعهد مسیر عزت سازمانی را در عرصه توسعه خدمت رسانی استمرار بخشیده و دنبال کنیم.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قزوین تحول را لازمه پویایی در هر مجموعه عنوان کرد و افزود: این اداره کل، تحولات را در راستای ارتقای کیفیت کار و تغییر و نوسازی مجموعه زندان و توسعه ظرفیت‌های آن با رویکرد اصلاحی و تربیتی در دستور کار قرار داده است.

وی تأکید کرد: اگر مدیران بینش فرهنگی مناسبی داشته باشند، می‌توانند بر چالش‌های فرهنگی پیروز شوند و آنچه امروز تحت عنوان کار فرهنگی و اصلاح و تربیت در زندان‌ها انجام می‌شود بدون شک خدمتی بزرگ به شمار می‌آید.

فراست طلب ادامه داد: کارهای فرهنگی در زندان‌ها به عنوان یک ضرورت، امری روشن و بدیهی است که بر هیچ کس پوشیده نیست.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قزوین گفت: نشان دادن علاقه و شناسایی مثبت به کارکنان، دادن بازخورد ارشادی، ترغیب آنان به ارائه فکرهای خلاق، تعهد نسبت به کار و خود از تعهدات مدیریت صحیح و سالم است.

فراست طلب به ویژگی‌های سیستم اداري سالم اشاره کرد و گفت: سیستم اداری سالم، واقع بین و دارای قابلیت انعطاف است و برای مقابله با هر مشکلی بهترین منابع خود را به کار می‌گیرد.

وی تأکید کرد: کارکنان باید نسبت به سازمان احساس تعلق کرده و علاقه مند به اعلام نظرهای خود در مورد مشکلات کاری باشند تا مسائل در چارچوب امکانات موجود و به صورت فعال و در عین حال واقع بینانه برطرف شود. کارکنان در جهت حل مشکلات به صورت غیر رسمی و فارغ از عنوان و مقام رسمی با یکدیگر همکاری کنند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قزوین ادامه داد: روحیه همکاری در پیشبرد برنامه‌های سازمانی ضروری است و برنامه‌ریزی در زندان براساس واقعیت ها و آینده نگری، عملکرد و برقراری نظم صورت می‌گیرد و در این مورد، روحیه همکاری کامل وجود داشته و قبول مسوولیت توسط مشارکت فعال تمامی اعضاء به خوبی مشاهده می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر در جریان فرایندهای کاری، تشریک مساعی به صورت آزاد و داوطلبانه انجام شود، کارکنان آماده قبول هرگونه کمکی هستند و برای همکاری موثر به طور سازنده و در جهت نیل به اهداف تعیین شده تلاش می‌کنند.

فراست طلب افزود: چنانچه بحرانی در زندان پیش آید، کارکنان باید برای رفع بحران با یکدیگر متحد و متفق شده و خود را موظف به برطرف کردن آن بدانند.

مديركل زندان‌ها و اقدامات تاميني و تربيتي استان قزوين خاطرنشان كرد: کارکنان با باور داشتن مسوولیت‌های کاری و براساس انتخاب و علاقه خود در فعالیت‌ها مشارکت کرده و حضور فعال در برنامه‌ها برایشان مهم و لذت بخش است.

انتهای پیام/
برچسب ها: فراست ، زندان ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار