اسماعيل عفيفه گفت: قصه ی جذاب، پر فراز و فرود و باورکردنی "زمانه " از عوامل جذب مخاطبان بوده است.

"اسماعیل عفیفه" تهیه کننده سریال " زمانه" در گفتگو با خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران در خصوص این مجموعه گفت: " زمانه" قصه ی جذاب، پرفراز و فرود و باورکردنی دارد و همچنین ساختار آن باعث جذب مخاطب شده است.

وی افزود: تاکید بر جزئیات شخصیت های سریال در ایجاد جذابیت و با در پذیر بودن سریال موثر بوده است.

"عفیفه" اظهار داشت: موضوع دروغ و پنهان کاری همراه با کینه توزی و بخشش محور اساسی فیلم نامه بود و تمام پیام " زمانه " همین نکته هاست.                      
                                        
                                        

تهيه كننده سريال "زمانه" گفت: در خصوص باز خورد مردم از سریال عنوان کرد: باز خوردها بسیار مثبت بوده و این استقبال مردم حاکی از این است که مخاطبان پیام سریال را دریافت و با آن ارتباط برقرار کردند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۲:۳۸ ۱۰ اسفند ۱۳۹۱
نمایش نامه بسیار ضعیف بود و همزادپنداری کردن با شخصیت ها ناممکن. نمایشنامه نویس سعی کرده از اثر جاودان شکسپیر(هملت) تقلید نماید اما اصلا موفق نبود. عدالتی که شکسپیر در اثرش به نمایش کشید اصلا قابل قیاس با عدالت در زمانه نیست. نویسنده در این داستان دنیایی را خلق کرد و آن را به حال خود رها کرد به دور از عدل و عدالت. سوال من از نویسنده این است: چرا ارغوان تقاص دروغ خود را به آن شکل میبیند اما تقاص 3 ملیارد کلاهبرداری را نمیبیند؟! چرا بهار تقاص شکستن دل خواستگار قبلی خود را میبیند اما منوچهر تقاص دروغ های بسیار، تجسس در زندگی شخصی دیگران، رشوه دادن، ریختن آبروی مردم و ... را نمیبیند؟! چرا برادر ارغوان تقاص به هم زدن یک زندگی را نمی دهد؟ چطور میشود که پدر ارغوان تقاص کار خلاف قانون خود را می بیند اما آقایان بهزاد و نیکخواه و رافعی و خانوم ارغوان آخر داستان با دم خود گردو میشکنند و به تماشای کنسرت و رقص در باران میپردازند؟! خوب وقتی نمایش نامه نویس در اثر خود نتیجه دروغ، کینه ورزی، تجسس، رشوه و کلاهبرداری را ضعیف یا ناقص نشان دهد ناخواسته این رفتار ها را ترویج میدهد و از این روست که آموزه های دینی و عدالت در نمایش نامه تا حد قابل توجهی به فراموشی سپرده شده اند.
آخرین اخبار