مدير كل مبارزه با قاچاق كالا و ارز تعزيرات حكومتي در رابطه با طرح جديد مديريت بازار ارز و خريد و نگهداري دلار، گفت: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به طور جدي از تصويب اين طرح و تبديل آن به قانون حمايت مي‌کند.

"سيد عبدالمجيد اجتهادي" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران،‌ در رابطه با  طرح جديد مديريت بازار ارز و خريد و نگهداري دلار اظهار داشت: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به طور جدي از تصويب اين طرح و تبديل آن به قانون حمايت مي‌کند.

مدير کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز ادامه داد: اجرايي شدن اين طرح قطعا براي کنترل بازار ارز موثر خواهد بود چرا که اين طرح در مرکز پژوهش‌ها مجلس بررسي و کارشناسي شده و بسياري از ايرادات اين زمينه در آن برطرف شده است.

وي با بيان اينکه قانون خاصي براي مبارزه با قاچاق کالا و ارز در داخل کشور نداريم تصريح کرد: در حال حاضر بحث نگهداري ارز، خريد وفروش بي دليل دلار جرم محسوب نمي‌شود و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و  ارز تنها با کسانيکه قصد خروج ارز از کشور را دارند برخورد مي‌کند.

مدير كل مبارزه با قاچاق كالا و ارز تعزيرات حكومتي خاطرنشان کرد: توافق‌نامه‌هايي با بانک مرکزي براي جلوگيري از قاچاق کالا و ارز صورت گرفته که چندان موثر نيست بلکه بايد مشکلات اقتصادي به صورت ريشه‌اي حل شده و مقررات وضع شده پاسخگوي نيازهاي فعلي کشور و برخورد با اخلالگران ارزي باشد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار