رئيس اداره ايمني و حريم راه هاي اداره کل راه و ترابری استان سمنان از اصلاح 40 نقطه حادثه خیز محورهای این استان تا پيش از شروع سفرهاي نوروزي خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،امیر عميدي  اظهار داشت: در بازديد مشترك اعضاي شوراي ترافيك استان سمنان از محورهای این استان 112 نقطه مربوط به بخش ايمني در محورها شناسايي شد و با اصلاح اين نقاط ايمني عبور و مرور در جاده ها افزايش پيدا خواهد كرد.

وی از اين تعداد 40 نقطه تا پیش از شروع سفرهای نوروزی اصلاح می شود و مابقي در سال آينده اجرا خواهد شد.

رئيس اداره ايمني و حريم راه هاي اداره کل راه و ترابری استان سمنان گفت: با برنامه ريزي انجام شده توسط ستاد سفرهاي نوروزي اداره كل راه و ترابري استان سمنان، اصلاح نقاط مستعد حادثه و افزايش ايمني در نقاط زودبازده در محورها آغاز شده و تا 20 اسفندماه سال جاري بيش از 75 درصد موارد آن اصلاح خواهد شد.

عميدي افزود: 106 كيلومتر سيستم روشنايي در محورها با بيش از سه هزار و 300 پايه روشنايي در حال حاضر در سطح جاده هاي استان فعال است و رفاع نقايص موجود و خاموشي هاي احتمالي در دست اجراست.

وي در خاتمه اظهار داشت: هم اكنون اجراي خط كشي و اكيپ اجراي رنگ دوجزئي در شهرستان ميامي در حال اجراست و نصب علائم اطلاعاتي، تعميرات سيستم روشنايي محورها و آشكارسازي نقاط پرحادثه در استان در دست انجام است./ک

برچسب ها: محور ، حادثه ، ترابری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.