مديركل حمل ونقل و پايانه هاي استان تهران گفت: پيش فروش حضوري بليت هاي نوروزي از امروز در مراكز فروش بليت اتوبوس در سطح شهر تهران و در پايانه هاي مسافربري آغاز مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، سيديعقوب ميركتولي با اعلام اين خبر گفت: با توجه به افزايش تقاضاي سفر در ايام نوروز به اطلاع هموطنان عزيز مي رساند تشكلهاي صنفي استان تهران امسال نيز همانند سالهاي گذشته، طرح ويژه جابجايي مسافران نوروزي را با هدف سفرهاي برنامه ريزي شده، تامين بليت مسافران نوروزي و جلوگيري از ازدحام غيرمنطقي در پايانه هاي مسافربري، از اول اسفندماه براي تاريخ هاي 91.12.24 تا 92.01.16 به اجرا در مي آورند.


مديركل حمل ونقل و پايانه هاي استان تهران افزود: آن دسته از هموطنان كه در نظر دارند با استفاده از اتوبوس در تعطيلات نوروزي به نقاط مختلف كشور مسافرت كنند، از ساعت 8 صبح اول اسفندماه مي توانند با مراجعه به مراكز پيش فروش و پايانه هاي مسافربري، بليت مورد نياز براي مسافرت هاي نوروزي را پيش خريد كنند.

وي با اشاره به آغاز پيش فروش اينترنتي بليت هاي نوروزي اتوبوس از 23 بهمن ماه خاطرنشان كرد: پيش فروش اينترنتي همچنان ادامه دارد و به مسافران نيز توصيه مي شود براي جلوگيري از اتلاف وقت، هزينه و پيشگيري از ازدحام در دفاتر پيش فروش و پايانه هاي مسافربري، بليت اتوبوس را از طريق غيرحضوري و با مراجعه به سايت هاي www.mosaferyar.ir. www.payaneh.ir و www.safar724.ir تهيه كنند.

ميركتولي، كاهش آلودگي هوا، حذف سفرهاي زائد شهري، كاهش ترافيك و صرفه جويي در زمان و هزينه را از مزايايي خريد اينترنتي بليت ذكر كرد.

مديركل حمل ونقل و پايانه هاي استان تهران در پايان گفت: به تمامي شركت هاي حمل ونقل مسافر اعلام شده كه امكان خريد اينترنتي بليت اتوبوس را در پايگاه اينترنتي شركت ايجاد كنند و مسافران مي توانند علاوه بر مراجعه به سايت هاي سه گانه فروش بليت اتوبوس به آدرس اينترنتي شركت هاي مسافربري مراجعه كرده و بليت مورد نظر خود را تهيه كنند./عب
برچسب ها: بلیت ، اتوبوس ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار