تصویربرداری مجموعه تلویزیونی "ستاره حیات" تا تکمیل و رسیدن بودجه متوقف شده است.

" فریبا توکلی" تهیه کننده مجموعه تلویزیونی " ستاره حیات" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلویزیون  باشگاه خبرنگاران در خصوص روند تولید این سریال گفت: مجموعه تلویزیونی " ستاره حیات" با اتمام مراحل تصویربرداری در تهران به دلیل شرایط مالی تصویربرداری نهایی کار در شمال هنوز صورت نگرفته است که پی از رفع مشکلات مالی سکانس نهایی آن در شمال فیلم برداری خواهد شد.
وی افزود: سکانس پایانی این سریال در شمال انجام خواهد شد که داستان آن در خصوص یک ماموریتی است که نیاز به اورژانس هوایی دارد که پس از اعزام هلی کوپتر به محل، مجروح به اورژانس انتقال پیدا می کند.
توکلی اظهار داشت: هم اکنون مونتاژ کار در مرحله نهایی به سر می برد و مرحله مقدماتی و صدا گذاری آن نیز انجام خواهد گرفت.
لازم به ذکر است، " ستاره حیات" با مشارکت مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشورمان در حال تولید است و داستان گروهی از مرکز فوریت های پزشکی را روایت می کند که در حوادث مختلف حضور پیدا کرده و اتفاقات مختلفی برایشان رقم می خورد. مجموعه در 13 قسمت و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه سوم تولید می شود.
گفتنی است: نیما رئیسی، کامران تفتی، عنایت بخشی، ثریا قاسمی، فرهاد بشارتی، صفا آقاجانی، هما ارشاد، فرزاد حاتمیان، آرش میر احمدی، الهام جفعرنژاد ، سینا کرمی، مهدی باطبي، نسیم ادبی، فرخ نعمتی، حسین خانی بیگ، محبوبه بیات، حسین محجوب، بهزاد فراهانی، فریبا متخصص، سوگل طهماسبی در این مجموعه به ایفای نقش می پردازند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار