در بيانيه انجمن اسلامي دانشجويان خوارزمي‌ تاکيد شد: کوبیدن بر طبل سیاست نخ نما شده "سازش" از سوی هر کسی که باشد در پیش‌گاه توده‌های میلیونی مردم، مردود بوده و طراحان این موضوع یا در توهمی بدخیم سیر می‌کنند یا خائنین به ملت هستند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، متن بيانيه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی پيرامون فرمایشات رهبر انقلاب به شرح زیر است:

بعد از سال‌ها تلاش و چشم انتظاری، مردم ایران توانستند به بهای  جانفشانی‌های فراوان خود و به رهبری امام خمینی(ره) و با الهام از راه انبیا و اسلام ناب محمدی (ص)، انقلاب عظیم اسلامی را برپا کنند.

در طول 34 سال حیات پر خیر و برکت این انقلاب شکوهمند، نظام مقدس اسلامی با فراز و نشیب‌های متعددی مواجه گشته است که همه آن‌ها را با هدایت و رهنمودهای پیامبرگونه نائب امام عصر (عج) و بصیرت و استقامت بی‌مانند، مردم پشت سر گذاشته است.

امروز هم که نظام مقدس اسلامی و ملت بزرگ ایران در شرایطی خاص و در "پیچ تاریخی بزرگ" قرار گرفته‌اند، پیوند مستحکم و ناگسستنی و معجزه آسای بین "امت" و "امام" بار دیگر جهانیان را انگشت به دهان کرد و حضور حماسی و "گسترده تر و پرشورتر از قبل" مردم در جشن سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن، نشان داد که کینه دشمنان ملت در مقابله با مردم و تحریم‌های شدید علیه آن‌ها، نتیجه‌ای جز تنفر هر چه بیشتر ملت از ایادی استکبار و نظام سلطه نخواهد داشت.

در مسیر حرکت رو به جلوی ملت بزرگ ایران در عرصه‌های مختلف، رهبری‌ها و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، همواره چراغ راه مردم عزیز ایران اسلامی بوده است و این رهبری الهی به ویژه در شرایط سخت و پیچیده بیش از هر زمانی جلوه کرده است.

رهنمودهای راهگشای آن رهبر فرزانه در جمع مردم غیور آذربایجان شرقی هم در حوزه مسائل پیش آمده داخلی و هم در زمینه سیاست خارجی و دفاع تمام قد از حقوق ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکای جنایتکار، بار دیگر نقش بی‌نظیر رهبری الهی را به رخ جهانیان کشید.

بر همه مسئولان کشور و سران قوا است که با توجه به فرمایشات حکیمانه ولی امر خویش، بیش از هر زمانی در مسیر ولایت الهی گام براشته و با جزم عزم خود برای خدمت تمام عیار برای حل مشکلات مردم، امید دشمنان قسم خورده ملت ایران را از خویش، ناامید کرده و شر آن‌ها را به خودشان بازگردانند.

نظام سلطه جهانی و در راس آن، آمریکای خبیث باید بدانند که با ادعای دروغین و دراز کردن دست گدایی برای مذاکره، هیچ گاه جنایات و مظالم بی‌شمار آن‌ها نسبت به مردم ایران در طول 60 سال اخیر را از حافظه تاریخی ایرانیان پاک نخواهد کرد که موجبات تنفر بیش از پیش ملت و به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان نسبت به آن "شیطان بزرگ" نیز خواهد شد.

همچنین افراد و گروه‌ها و جریان‌های مختلف سیاسی داخل کشور نیز باید بدانند که امروز بعد از گذشت 34 سال استقامت و پایداری مثال زدنی ملت ایران در برابر انواع چالش‌ها، کوبیدن بر طبل سیاست نخ نما شده "سازش" از سوی هر کسی که باشد، در پیش‌گاه توده‌های میلیونی مردم، مردود بوده و طراحان این موضوع، یا در توهمی بدخیم سیر می‌کنند یا خائنین به ملت ایران هستند.

ما دانشجویان دانشگاه خوارزمی، صمیمانه و با تمام وجود، مراتب قدردانی خویش را از آن امام و قائد عظیم‌الشان اعلام کرده و به همگان می‌گوییم که دانشجویان و نسل سوم انقلاب اسلامی به وضوح نشان داده‌اند که در مسیر پشرفت و اعتلای نظام مقدس اسلامی و آرمان‌های انقلاب، از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و همواره برای تقدیم جان خویش در این مسیر قدسی لحظه شماری می‌کنند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار