فیلم مستند « جوانی من در خیابان انقلاب جا مانده ... » به کارگردانی منوچهر مشیری در بیست و سومین برنامه «یک عصر ، یک مستند »خانه فرهنگ نور اکران، سپس نقد و بررسی می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي فرهنگسرای فردوس،کارگاه « یک عصر ، یک مستند »که با اکران و بررسی فیلم های برتر مستند ایران از سوی خانه فرهنگ نور برگزار می شود، چهارشنبه 2 اسفند ماه ساعت 18 ، فیلم مستند « جوانی من در خیابان انقلاب جا مانده ... » ساخته منوچهر مشیری را نقد و بررسی می کند. 
در کارگاه « یک عصر ، یک مستند»احمد زاهدی  ،کارشناس سینما و عضو انجمن مستند سازان با حضور برخی از عوامل فیلم  به نقد و بررسی فیلم « جوانی من در خیابان انقلاب جا مانده... »  می پردازد.
بر اساس این گزارش فیلم مستند«جوانی من در خیابان انقلاب جامانده ...» فيلم مستندی 50 دقيقه اي است که خاطرات جوانان انقلابي و مبارز در مورد حوادث و اوضاع آن زمان را به تصوير مي كشد.
این گزارش می افزاید این کارگاه به منظور معرفی فیلم های  برتر مستند ایران و آشنایی بیشتر با مولفه های یک فیلم مستند خوب برگزار می شود ،  فیلم هایی چون« رودخانه هنوز ماهی دارد»  از مجتبی میر طهماسب ، « روزهای بی تقویم»  از مهرداد اسکویی ، « خواب ابریشم»  از ناهید رضایی ،« تازه نفس ها » از کیانوش عیاری و» عشق دردانه است»  اثر منوچهر مشیر ی ، «عبور از نمی دانم» ساخته خسرو سینایی ، «کشتی نوح» ساخته سودابه باباگپ ،« خاطره جاریست » ساخته منوچهر مشیری،«همتون منو میشناسین»ساخته میلاد بهار،«خانه ام ابریست»منوچهر مشیری،« عشاق سینما »، «زندگی مرغی» ساخته خلیل رشنوی به کارگردانی مانی پتگر تا کنون مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.
علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به خانه فرهنگ نور   واقع در بلوار آیت ا... کاشانی،بعد از اتوبان ستاری،جنب شهر كتاب  مراجعه فرمایند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار