مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: یکی از اهداف این باشگاه حفظ تیم در لیگ برتر فوتبال و قهرمانی در جام حذفی باشگاه های کشور است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان اردشیر سعد محمدی دیروز در جلسه هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان افزود: با همه توان از تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان حمایت می کنم و مطمئنم با تلاش بازیکنان و درایت کادرفنی، تیم فوتبال این باشگاه با کسب امتیازهای لازم، درلیگ برتر باشگاه های کشور باقی خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از تیم های ریشه دار فوتبال ایران است از بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه خواست تا برای پیروزی و کسب امتیازهای لازم در دیدارهای آینده تلاش کنند.

سعدمحمدی، با بیان اینکه نتایج تیم فوتبال این باشگاه در روحیه مردم اصفهان و کارکنان ذوب آهن اصفهان ارتباط مستقیم دارد ، تاکید کرد: بازیکنان و کادرفنی باید برای خشنودی مردم اصفهان و کارکنان زحمتکش این شرکت تلاش خود را در دیدارهای باقیمانده دو چندان کنند.

وی افزود: در راستای حمایت از بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ، مدیریت این شرکت از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان یکی از اهداف تیم فوتبال این باشگاه را قهرمانی در جام حذفی باشگاه های کشور بیان کرد و افزود: برنامه های ذوب آهن اصفهان این است تا ضمن حفظ این تیم در لیگ برتر باشگاه های کشور، به عنوان قهرمانی دست یابد.

وی تصریح کرد: مدیریت جدید شرکت ذوب آهن اصفهان برای فصل آتی لیگ برتر باشگاه های کشور نیز برنامه دارد و فصل آینده تیم ذوب آهن برای کسب عنوان قهرمانی بسته خواهد شد/س

برچسب ها: اهداف ، باشگاه ، ذوب ، آهن ، برای ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.