"طنین" عنوان برنامه سیاسی سیمای کردی شبکه جهانی سحر است که به بررسی مسایل عراق، خاورمیانه و جهان می پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، این برنامه گفت و گو محور روزهای شنبه و سه شنبه به تهیه کنندگی عبدالجواد رشیدی و پنجشنبه ها به تهیه کنندگی ارسلان خندانی بهبهانی به مدت 40 دقیقه به صورت زنده به روی آنتن سیمای کردی می رود.
ارسلان خندانی بهبهانی هدف از تهیه و پخش "طنین" را اطلاع رسانی در مورد مسایل سیاسی ایران، منطقه و جهان و بررسی آنها از دیدگاه سیاسی ایران ذکر کرد و گفت: این برنامه روزهای شنبه و سه شنبه به بررسی مسایل سیاسی عراق و به ویژه منطقه کردنشین این کشور و روزهای پنجشنبه به بررسی اوضاع سیاسی خاورمیانه و جهان اختصاص دارد.
وی به حضور کارشناسان ایرانی و خارجی در این برنامه اشاره کرد و افزود: کارشناسان حضوری برنامه "طنین" از صاحبنظران مرکز مطالعات خاورمیانه و اساتید دانشگاه های ایران بوده و کارشناسان خارجی نیز اغلب از کردستان عراق هستند که از طریق ارتباط زنده تصویری به تحلیل مسایل منطقه و جهان می پردازند.
خندانی بهبهانی تصویر- نریشن و پلی بک های مرتبط با موضوع هر برنامه را از جمله آیتم های این برنامه عنوان و تصریح کرد: بیداری اسلامی، تحولات خاورمیانه، مسایل بحرین، حضور امریکا در عراق، انقلاب تونس و سفر اوباما به خاورمیانه از جمله موضوعات و محورهایی است که در این برنامه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته است.
اجرای برنامه "طنین" روزهای شنبه و سه شنبه بر عهده عبداله عابدی و پنجشنبه ها بر عهده امیر رضایی است و دکتر حاجی مینه و دکتر میرطاهر از جمله کارشناسان این برنامه هستند. صدیقه محمدی و علی اکبر اسماعیل زاده (دستیاران تهیه)، قاسم جعفری (تدوینگر)، اردشیر پشنگ (کارشناس محتوایی) و فریبا عبدالملکی (گوینده متن) از دیگر عوامل تهیه این برنامه به شمار می روند.
"طنین" شنبه، سه شنبه و پنجشنبه هر هفته ساعت 22:00 به وقت تهران از سیمای کردی شبکه سحر پخش می شود./ي2                             
برچسب ها: طنین ، شبکه کودک ، کردزبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار