معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: 300 دستگاه اتوبوس آماده ورود به ناوگان حمل و نقل عمومی است که از این تعداد بخش اعظمی از آن به خطوط جنوبی پایتخت تزریق خواهد شد.

سید جعفر تشکری هاشمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص توسعه خطوط بی آر تی در پایتخت گفت: برای خط ترمینال جنوب که در امتداد بزرگراه بعثت، بزرگراه امام رضا (ع) و میدان آقانور در دست اقدام است و با راه اندازی بزرگراه طبقاتی صدر باید نسبت به راه اندازی خط بی آر تی در قسمت شرقی،‌ غربی این بزرگراه اقدامات لازم صورت گیرد که افتتاح این خط همزمان با بهره برداری از پل طبقاتی صدر صورت خواهد گرفت.

وی به راه اندازی خط بی آر تی در بزرگراه امام علی (ع) نیز اشاره و یادآور شد: خط اتوبوس های تندرو بزرگراه امام علی نیز همزمان با احداث این بزرگراه به مرحله احداث خواهد رسید.

تشکری با تاکید بر اینکه ناوگان مورد نیاز برای راه اندازی خطوط بی آر تی خریداری شده است، اذعان داشت: برای ساخت ایستگاه های بی آر تی اقدامات لازم صورت گرفته و قبل از شروع عملیات عمرانی این ایستگاه ها ساخته شده است.

وی افزود:‌ برای راه اندازی خطوط بی آر تی مذکور در مرحله افتتاح 50 تا 60 دستگاه اتوبوس اختصاص داده شده است.

رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به وجود 300 دستگاه اتوبوس آماده برای ورود به ناوگان حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: بخش اعظمی از اتوبوس ها به نقاط جنوبی پایتخت اختصاص پیدا می کند چرا که نقاط جنوبی تهران استفاده مطلوبی از ناوگان حمل و نقل عمومی دارند./ز

برچسب ها: ناوگان ، اتوبوس ، بزرگراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار