نخستین اجلاس مدیران تحقیق، توسعه و فناوری کشور امروز به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، نخستین اجلاس مدیران تحقیق، توسعه و فناوری کشور به همت شرکت همایش تجارت پارسیان طی دیروز و امروز در سالن همایش های بین المللی هتل المپیک تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش نخستین  اجلاس 2 روزه  مدیران تحقیق ،توسعه و فناوری کشور سخنرانان و ارائه دهندگان مقاله به طرح موضوعاتی از قبیل امکان سنجی، برون سپاری، بازاریابی و مفاهیم و فرایند تجاری سازی محصولات و مدیریت پروژه های دانش بنیان صنعتی پرداختند.

شایان ذکر است محورهای اصلی ارایه شده در این اجلاس تحقیق در مورد چالش های تحقیق و توسعه در ایران، اثرات تحقیق و توسعه در نیل به اهداف چشم انداز سال 1404، تحقیق و توسعه در مدیریت دولتی، احداث اولین دانشگاه تحقیق و توسعه و... بود که هریک از شرکت کنندگان  در این حوزه به بحث و تبادل نظر با حضار در این اجلاس پرداختند.

گفتنی است سند چشم انداز 1404 به عنوان سندی راهبردی، یکی از محورهای کلیدی نخستین اجلاس مدیران تحقیق، توسعه و فناوری کشور بود که دیروز(شنبه) 28 بهمن سال جاری، توسط دکتر محمد مهدی زاهدی، رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به آن پرداخته شد.

بر اساس این گزارش ، با اهداء لوح تقدیر به مقالات برتر، امروز (یکشنبه) 29 بهمن سال جاری به پایان رسید./ر
برچسب ها: تحقیق ، توسعه ، اجلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار