دبیر کل جبهه حامیان ولایت با بیان اینکه اختلافات اخیر موجبات تنش و تفرقه را در جامعه فراهم کرد، گفت: بهتر است کارگزاران نظام منافع و مصالح کشور را بر منافع شخصی خود ترجیح دهند و منویات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه عملکرد خود قرار دهند.

دلاور صیامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز اظهار داشت: فرمايشات مقام معظم رهبري نصيحتي بود به قوا که مشکلات و اختلاف‌سليقه‌های خود را به تريبون مردم يا تريبون بين‌المللي نکشانند.

وی با بیان اینکه اختلافات اخیر موجبات تنش و تفرقه را در جامعه فراهم کرد، افزود: بهتر است کارگزاران نظام منافع و مصالح کشور را بر منافع شخصی خود ترجیح دهند و منویات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه عملکرد خود قرار دهند.


وی با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور  میبایست نصیحت‌های مقام معظم رهبری را بیش از  گذشته سرلوحه عملکرد خود قرار دهد، تصریح کرد: مسئولین قوا با اتحاد و وحدت در برابر کارشکنی‌های دشمنان بایستند و اختلافات سلیقه‌ای خود را با همدلی و تعامل حل و فصل کنند.

دبیر کل جبهه حامیان ولایت در پایان خاطر نشان کرد: شایسته است رئیس قوه مجریه  نصیحت‌های مقام معظم رهبري را با گوش جان شنوا باشند و آنها را سرلوحه خود قرار دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: رهبری ، حامیان ، ولایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار