معاون گردشگری کشور از اعلام نامگذاری روزهای نوروز و اجرای برنامه‌های متناسب با این روزها در استان‌های مختلف کشور خبر داد.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ، منوچهر جهانیان با اشاره به نامگذاری ایام نوروز اظهار داشت : روز اول فروردین "گردشگری ، نوروز و فرهنگ صلح در جهان" ، روز دوم فروردین "گردشگری ، نوروز و خانواده"، سوم فروردین "گردشگری ، نوروز و مشاهیر ایران زمین"، چهارم فروردین "گردشگری ، نوروز و انسجام ملی" و  پنجم فروردین "گردشگری ، نوروز و سلامت اجتماعی" نامگذاری شده است.


به گفته وی روز ششم فروردین "گردشگری، نوروز و میراث معنوی"، روز هفتم فروردین "گردشگری ، قلمرو جغرافیایی و فرهنگی نوروز"، روز هشتم فروردین "گردشگری ،نوروز و رسانه"، نهم فروردین "گردشگری، نوروز و هنرهای سنتی"، دهم فروردین "گردشگری، نوروز و هنرهای آیینی"، یازدهم "گردشگری، نوروز و جشن بهاران"،دوازدهم فروردین "گردشگری، نوروز و دستاوردهای انقلاب اسلامی" و روز سیزدهم فروردین "گردشگری، نوروز و حفاظت از منابع طبیعی" نامگذاری شده است.

معاون گردشگری کشور افزود: در همین رابطه و بر اساس نامگذاری هر روز با حضور مسئولان ارشد کشور و استان ها برنامه‏‌های ویژه‌‏ای متناسب با نام آن روز در تمامی استان های سراسر کشور برگزار خواهد شد./ا
منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.