مدیر حوزه های علمیه گفت: افرادی که توان مالی دارند می توانند با وقف، در عرصه فعالیت های هلال احمر مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری، در دیدار مدیر و معاونان جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه رسیدگی به همنوع و گره گشایی از کار مردم از جمله کارهایی است که اسلام تاکید دارد افزود : کار جمعیت هلال احمر هم در این راستا است.

وی با ابراز رضایت از اقدامات جمعیت هلال احمر، گفت: هلال احمر دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در کمتر جایی به چشم می خورد؛ به طوری که علاوه بر نگاه دینی، اقدامات آن به بعد بشر دوستانه و انسانی توجه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری، با بیان این که یکی از بهترین مصداق های باقیات الصالحات، هزینه کردن برای امور و کارهای هلال‌احمر است، ادامه داد: افرادی که دارای توان مالی هستند، ولی توان خدمات امدادی ندارند، می توانند با وقف در این عرصه، مشارکت کنند و مسئولین هلال احمر هم باید افراد خیر را شناسایی و آنان را در این زمینه ترغیب کنند.

وی بخش جوانان هلال احمر را مدنظر قرار داد و تصریح کرد: از انجا که این نهاد وابسته به حزب یا گروه سیاسی نیست، لذا باید اهتمام زیادی به جذب جوانان و برگزاری دوره هایی برای آنها با محوریت دینی داشته باشد./ع

برچسب ها: قم ، وقف ، خیرین ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.