مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود گفت: انقلاب ملت ایران امروز الگویی برای مردم آزادی‏خواه محسوب می‏شود و حکومت‏های اسلامی در جهان در حال شکل‏گیری است

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،حجت‌الاسلام حسین قرغی ظهر امروز در گردهمایی سیاسی که در فاطمیه روستای سعدآباد شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: اگر می‌خواهیم به سعادت دنیا و آخرت دست یابیم، باید به سیره و فرهنگ شهدا عمل کرده و در راهی که آنان قدم برداشته‌اند، پای بگذاریم.

وی تصریح کرد: اگر مردم به رهبری حضرت امام خمینی(ره) انقلاب نمی‌کردند، معلوم نبود اکنون چه شرایطی داشتیم؛ چرا که دشمن کمر به نابودی اسلام بسته بود.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود افزود: در تاریخ سراغ نداریم حکومتی اسلامی شکل بگیرد که مانند نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از سه دهه تداوم پیدا کند.

وی رمز این تداوم را ایستادگی و بصیرت عنوان کرد و بیان داشت: رمز پایداری نظام اسلامی، همراهی مردم و نظام برای پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی بوده که با ایستادگی و مقاومت همراه با بصیرت و معرفت به دست آمده است.

قرغی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی باعث پیشرفت و اقتدار اسلام در جهان شده است و اکنون دیگر کشورهای اسلامی نیز با الگو گرفتن از ایران در حال تشکیل حکومت‌های اسلامی در کشورهایشان هستند.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به اقتدار و عزت ایران اسلامی در جهان گفت: دشمنان تلاش می‌کنند تا فشار و تحریم ملت ایران را در برابر خواسته‌های خود تسلیم کنند اما ملت مسلمان و شهید داده ایران هرگز تسلیم نخواهند شد و این را در راهپیمایی 22 بهمن به خوبی به تمام جهانیان نشان دادند./ک

برچسب ها: حکومت ، اسلامی ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.