فرماندار شهرستان بستک گفت: انتخابات آزاد، سناریوی جدید دشمنان انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس محمد مشتاق زاده با اشاره به انتخابات آتی و ضرورت هوشیاری آحاد مردم در برابر ترفندهای دشمنان، ایجاد یاس و ناامیدی و دلسردی مردم از نظام و ایجاد اختلاف و تنش میان مردم و مسئولان را از اهداف دشمنان و معاندان نظام جمهوری اسلامی دانست.

فرماندار شهرستان بستک طرح شعار انتخابات آزاد را با هدف به انحراف کشیدن سالم‌ترین فضای انتخابات در کشور اعلام کرد و افزود: ما سابقه 34 ساله در به اجرا گذاشتن عالی‌ترین مردم‌سالاری دینی را در دنیا داریم.

فرماندار شهرستان بستک کلید واژه انتخابات آزاد را نقشه جدید دشمن در انتخابات آیندهخواند و تصریح کرد: اگر فتنه‌گران در انتخابات سال 88 موضوع تقلب را مطرح کردند امروز با کلید واژه جدیدی به نام انتخابات آزاد برای انتخابات امسال برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون موضوع انتخابات گفت: عده‌ای با القای شفاف نبودن انتخابات، جدول دشمن را پر می‌کنند بنابراین مردم بصیر ایران اسلامی باید بسیار مراقب باشند تا دشمن که قصد دارد از این طریق آنان را از نظام و انقلاب مایوس کند در رسیدن به هدف خود ناکام شود.

مشتاق زاده بر ضرورت تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکید کرد و افزود : ایشان همواره فتنه‌های دشمن را به خوبی شناسایی و با رهنمودهای خود مردم را آگاه کرده و از فتنه ها به سلامت عبور می‌دهند.

وی گفت: تاکنون تمام انتخاباتی که در نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شده در نهایت سلامت و به طور آزادانه و بر اساساراده مردمی شکل گرفته و کوچکترین بی‌قانونی در این راستا رخ نداده است.

فرماندار شهرستان بستک گفت: مردم ما به قدری بصیر و آگاه هستند که چنین ترفند‌ها و حرکت‌های خبیث دشمن را تشخیص داده و نسبت به خنثی شدن چنین حیله‌ها و نیرنگ‌های بی‌ثمر، تلاشی همه جانبه خواهند داشت.

وی با بیان این مطلب که انتخابات آینده کانون وحدت و همدلی در نظام اسلامی خواهد بود، گفت: هوشیاری مسئولان و مردم در مقابل توطئه‌های دشمنان برای کم‌رنگ جلوه دادن انتخابات آتی امری ضروری و حیاتی است که شایسته است ماهیت چنین اقدامات پلید برای همه رو شود./س

برچسب ها: سخنرانی ، فرماندار ، بستک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.