شما در این جلسه با نحوه ایجاد صفحه جدید در بین سند،تغییر رنگ پس زمینه،استفاده از ته زمینه و ایجاد کادر در اطراف سند آشنا می شوید.

به گزارش اورژانس آی تی باشگاه خبرنگاران ؛

ایجاد صفحه جدید
در صورتی که بخواهید در بین صفحات سند خود یا در انتهای آن صفحه ای را اضافه کنید میتوانید از کلید ترکیبی Ctrl+Enter استفاده کنید.همچنین میتوانید با کلیک بر روی Black Page  از گروه Page در زبانه Insert  نیز یک صفحه جدید در سند ایجاد کنید.



تغییر رنگ پس زمینه(Background)
شما می توانید با استفاده از دکمه Page color  در گروه Page Background  از زبانه Page layout  رنگ پس زمینه سند خود را تغییر دهید.


اما توجه داشته باشید که نرم افزار word  متناسب با رنگ انتخاب شده رنگ متن را نیز تغییر می دهد که در صورت تمایل می توانید رنگ دیگری را برای متن انتخاب کنید.

 استفاده از ته زمینه(Watermark)
ته زمینه تصویری است که در داخل صفحه و در پس زمینه به شکلی قرار می گیرد که متن روی آن به آسانی قابل خواندن باشد.برای اضافه کردن ته زمینه به متن خود ،در زبانه Page Layout در گروه Page Background روی دکمه Watermark کلیک کنید.برای حذف ته زمینه موجود در صفحه نیز می توانید روی گزینه  Remove Watermark  در این فهرست کلیک کنید.



افزودن کادر به صفحه
شما می توانید برای اضافه کردن  کادر به صفحه روی دکمه Page Border  از گروه Page Background  در زبانه Page Layout  کلیک کنید.با این کار کادر Border  برای شما نمایش داده می شود.در این کادر تنظیمات متفاوتی قرار دارد که در اینجا به مهمترین آنها می پردازیم:
برای تغییر فاصله کادر از لبه کاغذ یا از متن صفحه های سند ،روی دکمه Option  کلیک کرده تا کادر محاوره  Border and shading option  برای شما نمایش داده شود.در این کادر می توانید فاصله های مورد نظر خود را تنظیم کنید.همچنین میتوانید در صورت تمایل به استفاده از کادر های حاوی تصاویر و اشکال هنری ،لیست Art  را باز کرده و نوع کادر مورد نظر خود را انتخاب کنید.




برچسب ها: ترفند ، اورژانس ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۱
سلام میشه توضیح بدین اگه تو صفحه امون بخوایم از رفرنس استفاده کنیم در ورد2007 چطور خط زیرین صفحه که رفرنس ها پایین اون هستند خط کامل باشه و نه نصفه و از راست به چپ نوشته بشه با اعداد فارسی ؟ ممنون