در بيانيه اتحاديه اول دانشگاه آزاد پيرامون حمايت از فرمايشات رهبر معظم انقلاب آمده است: دانشجويان دانشگاه آزاد هشدارها و فرامین رهبر معظم انقلاب را نصیب‌العین حیات و ممات خود دانسته و در تبعیت و تلاش در جهت اجرایی نمودن خواسته‌های مقام عظمای ولایت از هیچ تلاشي دريغ نمي‌کنند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، متن بیانیه اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی (اتحادیه اول) پیرامون حمایت از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران نظامی دینی و مردمی است که همه ارکان این نظام اسلامی حول محور ولایت فقیه حیات و ممات دارند. ولایت فقیه مهمترین اصل از اصول دینی است که ملت ایران اسلامی با جانشان پذیرفته‌اند.

خلق حماسه شکوهمند و بي‌نظير 22 بهمن ماه 91 همانند برگ زريني در تاريخ پرافتخار انقلاب و نظام مي‌درخشد. حادثه‌اي بسيار عظيم و حيرت‌انگيز که سران استکبار جهاني را منکوب و دشمنان قسم خورده ملت ايران را مايوس و نااميد ساخت.

بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در ملاقات با مردم شریف آذربایجان به مناسبت سالروز قیام شکوهمند مردم تبریز، قلوب ولایی مردم عزیز کشورمان را به جهت وجود پر برکت رهبری فرزانه که همواره با هوشمندی و هدایت‌های به موقع خود از انحرافات جلوگیری می‌نمایند را شادمان نمود.

رهبر فرزانه انقلاب در دیدار پرشور هزاران نفر از مردم آذربایجان، ضمن روشن کردن شرایط حساس کنونی کشور همه مردم و مسئولان را به حفظ اتحاد، برادری و آرامش و فعالیت و تلاش بی‌وقفه  در جهت اعتلای ایران اسلامی دعوت نمود.

بیانات روشن معظم‌له در خصوص بداخلاقی‌های صورت گرفته و حوادث اخیر در فضای سیاسی کشور از هر جهت راه‌گشا بود و همانطور که معظم‌له تاکید فرمودند، مردم آرامش اخلاقی و روانی می‌خواهند و همه مسئولان باید رفاقت‌ها و برادری را در میان خود شدت بخشند و به دور از هرگونه ایجاد تفرقه برای حل مشکلات مردم شریف ایران اسلامی گام بردارند.

هشدار مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ، مبنی بر اینکه نقشه دشمن، بیش از همه متمرکز بر مسائل اقتصادی است، باید نصب‌العین همه مسئولان کشور باشد تا با استعانت از خداوند متعال و تمرکز بر مسائل اقتصادی با همه توان برای حل مشکلات مردم و کشور، دشمن را در این زمینه نیز ناکام نماییم و امید آن داریم که این فرمایشات گهربار موجب بیداری و بصیرت بیش از پیش مسئولان و فعالان و گروه‌ها و جریانات سیاسی کشور شده باشد.

در پایان اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان نماینده جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با عشق جانانه هشدارها و فرامین رهبر معظم انقلاب را نصیب‌العین حیات و ممات خود دانسته و در تبعیت و تلاش در جهت اجرایی نمودن خواسته‌های مقام عظمای ولایت از هیچ تلاش و کوشش دریغ نورزیده و با افتخار همچون گذشته با جان و دل در خدمت نظام مقدس اسلامی و ملت بزرگوار بوده و در حفظ آرامش و نشاط و وحدت و همدلی هیچ کوتاهی نخواهد کرد.

لذا با توجه به درک صحیح وضعیت و شرایط که منجر به هدایت به موقع از سوی رهبری معظم انقلاب شده است، از همه مسئولان  نظام انتظار می‌رود که تمام سعی و تلاش و دقت خویش را در جهت بازگشت عقلانیت، قانون‌مداری، بازگشت اخلاق و آرامش به جامعه و توجه جدی به حل مشکلات اقتصادی کشور عنایت ویژه مبذول داشته تا خواسته به حق مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که همان آرامش جامعه و شادابی ملت و توسعه و پیشرفت کشور و تعالی نظام مقدس انقلاب اسلامی است بیش از پیش تحقق یابد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار