يك كارشناس مسائل سياست خارجي گفت:بيانات مقام معظم رهبري بزرگترين ضربه رواني را در طول تاريخ بر پيكره رژيم غاصب صهيونيستي وارد كرد.

امير موسوي در گفتگو با خبرنگار حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به مواضع صريح و محکم مقام معظم رهبري در مورد اقدامات اخير رژيم صهيونيستي در منطقه گفت: جنگ نرم بين ايران و رژيم صهيونيستي آغاز شده است، انتشار ويروس استاکس نت، ترور دانشمندان هسته اي، جنگ تبليغاتي و فشارهاي بين المللي از طريق اعمال تحريم هاي مختلف عليه جمهوري اسلامي ايران مصاديق بارزي از اين جنگ نرم است.

وي در ادامه افزود: رژيم صهيونيستي در جنگ نرم با مشکلات بسيار زيادي مواجه بوده چرا که اين رژيم غاصب هنوز موفق به تکميل سيستم موشکي (گنبد آهنين خود) نشده است، بنابراين با روش هاي غير نظامي با جمهوري اسلامي ايران مقابله مي کند كه هيچ گاه به اهداف شوم خود دست نخواهد يافت.

موسوي اظهار کرد: اسرائيل از لحاظ موقعيت هسته اي به شدت آسيب پذير است و اين مسئله سران اين رژيم جعلي را نگران کرده است.

اين کارشناس سياست خارجي گفت: مواضع مستحکم مقام معظم رهبري  گواهي بر اين مطلب است که جمهوري اسلامي ايران عملا وارد فاز جديدي براي مقابله با رژيم صهيونيستي شده است.

وي خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبري در سخنان خود تاکيد کردند هر حرکت و جنبشي که با رژيم صهيونيستي مبارزه کند مورد حمايت همه جانبه جمهوري اسلامي ايران است.

موسوي در ادامه افزود: به نظر مي رسد با شرايط جديد پيش آمده رژيم صهيونيستي از طريق ترور دانشمندان، تحريم ها و جو سازي عليه جمهوري اسلامي ايران به روش قبلي و موزيانه خود ادامه داده تا به هر روشي مانع دستيابي جمهوري اسلامي ايران به برنامه هاي هسته اي شود.

وي با اشاره به اعمال تحريم نفتي عليه جمهوري اسلامي ايران گفت: اتحاديه اروپا اين طرح را با هراس  بزرگي تصويب کرده و قصد دارد آن را در تابستان آينده اجرا کند تا با يک وقفه شش ماهه مانع انعکاس جدي آن در رسانه ها شود.

اين كارشناس سياست خارجي ادامه داد: پس ازبيانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامي قطعا رژيم صهيونيستي دچار تشويش و نگراني شده  و اين امر به خوبي از تبليغات و انعکاس آن در رسانه‌هاي غربي مشخص است چرا كه کارشناسان آنها در پي سخنان رهبر انقلاب  اسلامي  به دولتمردان خود هشدار  جدي دادند به جمهوري اسلامي ايران وارد فاز جديدي شده است و بايد تدابيري اتخاذ شود.

اين کارشناس مسايل سياست خارجي در پايان اظهار کرد: بيانات مقام معظم رهبري بزرگترين ضربه رواني را بر پيکر رژيم غاصب صهيونيستي وارد کرد./پ2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار