در حالي قرار بود الکساندر کارلين به عنوان جانشين مارتينتي معرفي شود، سايت فيلا لحظاتي قبل اعلام کرد که اعضاي هيات رييسه "نناد لالوويچ" از صربستان را به عنوان رييس موقت اين فدراسيون انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در گزارشي که در سايت فدراسيون جهاني کشتي منتشر شده، آمده است پس از جلسه فوق‌العاده هيات رييسه فيلا در "پوکت" تايلند گروهي از نمايندگان کشورهاي شرقي (منظور فيلا کشورهاي اروپاي شرقي است) مارتينتي را متهم به خارج شدن کشتي از 25 رشته اصلي بازي‌هاي المپيک 2020 کرده‌اند. پس از اين جريان، مارتينتي از اعضاي هيات رييسه تقاضا مي‌کند تا به او به عنوان رهبر گروه نجات کشتي در ماه‌هاي آينده اعتماد کنند اما تنها 50 درصد اعضاي هيات رييسه به مارتينتي راي مثبت داده‌اند. اين در حالي بود که رييس فيلا از حق راي خود در اين انتخابات استفاده نکرد. پس از اين راي‌گيري مارتينتي از سمت خود استعفا کرد تا شانس رياست را به فرد ديگري دهد اما وي تا سال 2014 به عنوان عضو هيات رييسه فدراسيون جهاني باقي خواهد ماند. به دنبال اين اتفاقات سايت فيلا اعلام کرده که نناد لالوويچ از صربستان به عنوان رييس موقت انتخاب شده است اما اين در حالي بود که سايت‌هاي روسي قصد داشتند، الکساندر کارلين را به عنوان فرد منتخب هيات رييسه معرفي کنند.

بر اساس اين گزارش، در ادامه اين بيانيه آمده است، طبق اساسنامه فيلا يک کنگره فوق‌العاده با حضور حداکثر يک سوم کشورهاي عضو فيلا برگزار خواهد شد تا به اين تصميم هيات رييسه راي مثبت دهند و يا اينکه رييس موقت ديگري را براي فدراسيون جهاني کشتي انتخاب کنند.

همچنين در پايان اين بيانيه مارتينتي از کشورهاي عضو که تا به حال از وي حمايت کرده‌اند، تشکر و براي رييس موقت جديد آرزوي موفقيت کرده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار