برنامه "رسيتال فلوت" جشنواره موسيقي فجر هم از شنيدار مردم عادي دور نيست و هم براي مخاطبان خاص، جذابيت خواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از با ستاد خبري بيست و هشتمين جشنواره موسيقي فجر؛ مهرداد غلامي ضمن بيان اين مطلب گفت: اين رسيتال را به درخواست دكتر رياحي و با همراهي مهرداد پاكباز(نوازنده گيتار) مريم مهربان(نوازنده پيانو) و خود من(به عنوان نوازنده فلوت) 29 بهمن در تالار رودكي اجرا خواهيم كرد.
وي در ادامه گفت: ما در بخش اول اين برنامه «رنسانس» ساخته ديگوار تيس، يكي از بخش هاي سونات مهرداد پاكباز و يك سونات ديگر از مهران روحاني را اجرا مي كنيم. در اين بخش مهرداد پاكباز من را همراهي خواهد كرد.
اين نوازنده فلوت تصريح كرد: در بخش دوم اين اجرا قطعاتي از«تئوبالد اوهم» آلماني(مبتكر ساختار امروزي فلوت)، «فرانسيس پولانك» فرانسوي و «آندره ژوليوه» را با همراهي مريم مهربان نوازنده پيانو اجرا خواهيم كرد.
مهرداد غلامي ادامه داد: در واقع رپرتواري را كه در جشنواره موسيقي اجرا خواهيم كرد برنامه اي است كه هم از شنيدار مردم دور نيست و هم هم براي مخاطبان خاص جذاب است.
گفتني است؛ بخش استعدادهای درخشان بخش نوینی است که برای اولین بار در جشنواره بین المللی موسیقی فجر برگزار می شود، در این بخش 8 گروه  موسیقی کلاسیک غیر ایرانی در سالن رودکی از 25 بهمن تا یک اسفند به روی صحنه می روند./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار