در حکمی جدید از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا غلامرضا بهروان به عنوان عضو کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا (afc) انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران پس از اینکه بحث دو شغله ها از سوی وزارت ورزش و جوانان در فدراسیون فوتبال مطرح شد و با توجه به تعداد زیادی از مسئولان فدراسیون های مختلف از جمله فوتبال دو شغله می باشند و این قرعه به نام غلامرضا بهروان بود که از ریاست سازمان لیگ کنار گذاشته شود، در حکمی جدید وی به عنوان عضو کمیته سازمان لیگ حرفه ای فوتبال آسیا انتخاب شد.

این ابلاغ در حالی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال و سپس از سوی فدراسیون به اداره کل و ورزش و جوانان استان و هیئت فوتبال مازندران ارسال شد، که چند هفته گذشته بهروان را از ریاست سازمان لیگ کنار زدند.

در حال حاضر غلامرضا بهروان در کنار مسئولیت جدید در (afc ) و فوتبال آسیا به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و همچنین ریاست هیئت فوتبال مازندران را بر عهده دارند.

از مهترین برنامه های بهروان درمدت کوتاه سازمان لیگ برتر فوتبال کشور کم کردن تعداد تیم های فوتبال در لیگ برتر، لیگ دسته اول و دسته دوم فوتبال کشور بود./س

برچسب ها: انتخاب ، بهروان ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.