عضو جامعه روحانيت مبارز به پيشنهادات مطرح شده مبني بر تشکيل "جبهه متحد اصولگرايان" براي انتخابات رياست جمهوري اشاره کرد و گفت: در شرايط فعلي اين سازو‌کار دنبال نمي‌شود اما براي رسيدن به مدل وحدت ساز، تلاش‌هاي لازم صورت خواهد گرفت.

"حجت‌الاسلام سيد رضا تقوي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با تاکيد بر اين مهم که جامعه روحانيت مبارز همواره از ابتدا به دنبال وحدت و يکپارچگي بوده است، به پيشنهادات مطرح شده مبني بر تشکيل "جبهه متحد اصولگرايان" براي انتخابات رياست جمهوري اشاره کرد و اظهار داشت: در شرايط فعلي اين سازو کار دنبال نمي‌شود اما براي رسيدن به مدل وحدت ساز ، تلاش‌هاي لازم صورت خواهد گرفت.

عضو جامعه روحانيت مبارز از تلاش اين حزب براي تجميع آراي اصولگرايان خبر داد و ادامه داد: تشکيل شاکله جبهه متحد به معني وجود شيوه‌ و روشي مشابه است اما اصل تشکيل اين مهم مبني بر وحدت است.

حجت‌الاسلام تقوي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه آيا ائتلاف سه‌گانه زمينه‌اي براي تشکيل جبهه متحد خواهد بود يا خير؟ گفت: بر اساس اظهارات سه فرد مطرح شده در اين ائتلاف، درب براي ورود افراد باز است اما تنها شرط مطرح شده در اين زمينه اين است که کف راي افرادي که خواستار ورود به اين ائتلاف هستند بايد از حداکثر برخوردار باشد.

عضو کميته 7+8 جبهه متحد اصولگرايان ضمن رد ورود مصداقي جامعه روحانيت مبارز براي ورود به انتخابات خاطر نشان کرد: تاکنون بحثي در اين زمينه انجام نشده است لذا بحث ورود مستقل جامعه روحانيت مبارز نيز در آينده مشخص مي‌شود.

انتخاي پيام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار