نماينده ولي فقيه در نيروي قدس سپاه پاسداران گفت: عماد ‌مغنيه یک شاخه از تفكر عظيمي است كه زير چتر ولايت در دنياي اسلام شكل گرفت.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمين علي شيرازي نماينده ولي فقيه در نيروي قدس سپاه پاسداران با حضور در سالگرد شهادت عماد مغنيه در حسينيه امام موسي‌بن‌جعفر (ع) ميدان خراسان گفت: در ابتدا اين جلسه ياد اين شهيد بزرگوار و همچنين سردار تازه درگذشته حسن شاطري كه چند روز قبل در ادامه مسير شربت شيرين شهادت را نوشيد و همچنين ياد شهيد راغب الحرب، سيد عباس موسوي را هم گرامي مي‌داريم.

وي تصريح كرد: عماد مغنيه از روزهاي آغازين زندگي از جنوب لبنان به بيروت آمد و در فقيرترين بخش بيروت در كنار فلسطيني‌ها زندگي كرد و از همان موقع به جهاد بر عليه رژيم صهيونيستي پرداخت و زماني كه 20 ساله بود وارد ميدان همراهي با حزب‌الله شد و در دو جنگ، فرمانده ميدان بود.

نماينده ولي فقيه در نيروي قدس سپاه پاسداران با اشاره به فرماندهی عماد مغنيه،: حركات بزرگ در زندگي او باعث شد دشمنان اسلام عليه او بسيج شوند كه طي آن آمريكا،‌ رژيم صهيونيستي، ‌انگليس و حكام طاغوتي عرب دست به دست هم دادند و اين شهيد بزرگوار را ترور كردند، البته در ابتدا مي‌گفتند اگر كسي مغنيه را دستگير و به ما تحويل دهد 25 ميليون دلار به او جايزه مي‌دهيم اما در نهايت براي كشته مغنيه گفتند 5 ميليون دلار مي‌دهيم.

حجت‌الاسلام شيرازي در ادامه تاكيد كرد:‌مغنيه یک شاخه از تفكر عظيمي است كه زير چتر ولايت در دنياي اسلام شكل گرفت.

وي با بيان اينكه دشمنان اسلام فهميده‌اند اين فكر شكل گرفته از نهضت امام حسين (ع) است افزود: امام خميني(ره) در قم پرچم انقلاب را برافراشتند و دشمنان اسلام تصور نمي‌كردند كه امام(ره) با ياران اندك و بي‌سلاح بتواند در برابر جهان استكبار و پهلوي تا بن دندان مسلح بايستد.

نماينده ولي فقيه در نيروي قدس سپاه پاسداران بيان داشت: در سال 88 دشمنان سعي كردند با فتنه انقلاب را از درون بشكنند و سلطنت طلب‌ها،‌ منافقين و ضدانقلاب تمام نیز تلاش خود را كردند كه ملت ايران را از پای در آورند، اما ملت ایران زير پرچم ولايت ايستادند و با مديريت هوشمندانه مقام معظم رهبري پشت دشمن شكسته شد.

حجت‌الاسلام شيرازي گفت: دشمنان می‌دانند که اگر بخواهند با جمهوري اسلامي ايران وارد جنگ شوند این جنگ به ساعت هم نمی‌کشد، بنابراین تهديد مي‌كنند كه در انتخابات 92 شايد به ايران حمله كنيم و ما مي‌گوييم حمله كنيد، آيا ‌ملت ايران و حزب‌الله را از شهادت مي‌ترسانيد؟ امام بزرگوار ما فرمودند؛ ملت ايران را اگر بكشيد زنده‌تر مي‌شوند لذا ملت ما از شهادت نمي‌هراسند.

وي ادامه داد: ‌تصور كرديد شهيد شاطري را بكشيد ملت آرام مي‌گيرد، سيد حسن نصرالله گفت؛ انتقام مغنيه را مي‌گيريم و گرفتند و ما هم انتقام شهيد شاطري را از دشمنان ملت ايران و قرآن مي‌گيريم.

نماينده ولي فقيه در نيروي قدس سپاه پاسداران درباره شهادت عماد مغنيه چنين گفت: مغنيه به دمشق آمده بود براي جلسه‌اي كه قبل از آن به حرم حضرت رقيه (س) رفت چرا كه شب شهادت حضرت بود و وقتي كه حاج رضوان به زيارت رفته بود او را به شهادت رساندند.

حجت‌الاسلام شيرازي تاكيد كرد: امروز خون شهداي ما پاي درخت تنومند اسلام مي‌ريزد و اسلام گسترش مي‌يابد.

وي افزود: امروز بعضي فكر مي‌كنند با طرح مذاكره با آمريكا مي‌توانند پرچم انقلاب را پايين بكشند، ‌اما در آن موقع كه انقلاب فقط نهال بود نتوانستند، ‌الان كه ديگر 34 ساله است.

نماينده ولي فقيه در نيروي قدس سپاه پاسداران با بيان اينكه در كنفرانس كشورهاي اسلامي بعضي كشورها پاي ميكروفن مي‌گفتند كه رهبر ايران فقط مربوط به ايران نيست، بلكه رهبر ما هم هست و ما هم زير پرچم ولايت فقيه هستيم تاكيد كرد: دشمنان اسلام بدانند انقلاب شكست خوردني نيست و اين حركت عظيم اسلامي تا نابودي رژيم صهيونيستي و آمريكا و همچنين تا انتقام خون شهداي خود را از جمله عماد مغنيه را نگيرد از پاي نخواهد نشست.

وي خاطرنشان كرد: اگر يك ايراني بماند كه مسلمان و شيعه علي(ع) باشد همان يك نفر كافي است كه ظلم و ريشه كفر جهاني را بسوزاند چرا كه ملت ايران،‌ حزب‌الله لبنان و امت‌هاي اسلامي بيدار و بصير بوده و با اين حركتي كه در جهان شكل گرفته همواره در صحنه حضور دارند و ملت ايران تا پاي جان ايستاده و پيروزي بر كفر جهاني و رژيم صهيونيستي را جشن خواهند گرفت.
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار