شنبه 28 بهمن و در روز چهارم جشنواره بیست و هشتم موسیقی فجر، طنین آواز "بهنام صفوی" و "محمد علیزاده" برج میلاد را به لرزه در می‌آورد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران، شنبه 28 بهمن گروه "رستاک" به سرپرستی سیامک سپهری ساعت 18:30 و "کوارتت تارکوفسکی" توسط گروهی فرانسوی و آلمانی ساعت 21 در تالار وحدت روی صحنه می روند.


همچنین رسیتال ویلنسل و پیانو به سرپرستی مهرداد عالمی و رسیتال پیانو به سرپرستی مرتضی شیرکوهی ساعت 18:30 و گروه "مدیانت" به سرپرستی آلوین آوانسیان و "کوارتت زهی کادانس" به سرپرستی پویا بلدری ساعت 21 در سالن رودکی به اجرای برنامه می‌پردازد.
گروه "سهند" به سرپرستی رشید وطن دوست ساعت 18:30 و گروه "همنوازان خاموش" متشکل از آرمین جوانبخت و مجتبی عسگری ساعت 21 در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می رود.
گروه "هفت حصار" به سرپرستی راستین شفیعی و "مهربانگ ساری" به سرپرستی فرزاد محمدنژاد ساعت 19 در پژوهشگاه فرهنگ و هنر اجرا می‌کنند.
بهنام صفوی نیز ساعت 18:30  و محمد علیزاده ساعت 21:30 در برج میلاد روی صحنه می روند.
بهنام صفوی 15 تیر 1362 در شیراز به دنیا آمد و بعد از تولد به ماهشهر رفت و تا 16 سالگی در آنجا ماند تحصیلاتش را در مقطع کارشناسی، رشته مهندسی عمران ادامه داد و در حال حاضر در تهران زندگی می کند.
وی موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد سپس به فراگیری سازهای کوبه ای پرداخت و در 16 سالگی آهنگسازی و تنظیم را به صورت حرفه ای آغاز کرد.
بهنام که از جمله خوانندگان موسیقی پاپ ایرانی است نخستین کارش را با نام "تمنا" در سال 85 منتشر کرد که با استقبال علاقه مندان روبرو شد و پس از آن تصمیم گرفت البومی با همین سبک تهیه کند و از این رو 2 سال بعد در شهریور سال 87 مجوز نخستین آلبومش با نام "عشق من باش" را گرفت و در مهر همان سال آلبومش را منتشر کرد.
صفوی علاوه بر خوانندگی در زمینه آهنگسازی نیز فعالیت دارد و سازهای کوبه ای و پیانو سازهای تخصصی وی هستند. صدای بهنام صفوی شباهت زیادی به صدای رضا صادقی دارد.
محمد علیزاده 23 دی ماه 60 در کرج به دنیا آمده ودر حال حاضر در تهران زندگی می کند مهندس کشاورزی است اما علاقه شدیدی به موسیقی دارد محمد علیزاده 3 سال پیاپی مقام اول قرائت قرآن را در سطح کشور به دست آورده است.
نخستین ‌آلبوم رسمی محمد علیزاده به نام سوپرایز در آستانه انتشار قرار داشت که به صورت اینترنتی پخش شد ولی با این حال موفقیت فوق العاده ای پیدا کرد و جزوبهترین آلبوم های موسیقی به شمار می رود.
محمد علیزاده تاکنون چندین بار در تلویزیون ایران اجرای زنده داشته است که آخرین اجرای آن در ویژه برنامه تحویل سال 90 شبکه 3 با اجرای فرزاد حسنی بود که محمد علیزاده به اجرای آثار خود پرداخت.
تیتراژهای معروف محمد علیزاده در تلویزیون ایران عبارتند از کوله پشتی، نوروز 90، ماه عسل، شهر باران، فوق العاده ، جز و مد ، سراب و..
او بازی هنرمندانی چون فاطمه معتمدآریا و زنده یاد خسرو شکیبایی را دوست دارد و از تولیدات مسعود کیمیایی و مهران مدیری لذت می برد علی دایی و کریستیانو رونالدو فوتبالیست های محبوبش هستند.

خانه هنرمندان نیز ساعت 10:30 موسیقی "اهمیت عارف بودن" از مهدی باقری و "مرغ سحر" از مهدی باقری را بررسی می کند./ي2
گزارش از بهاره کنجکاوفرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار