سنندج/

پایان کنگره ملی پیامبر اعظم(ص) با معرفی نفرات برتر در سقز

کنگره ملی پیامبر اعظم(ص) که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برگزار شد، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج ، روحي در کنگره ملی پیامبر اعظم(ص) در سقز گفت: در فراخوان این کنگره تعداد 100 مقاله از اقصی نقاط کشور به دبیرخانه کنگره ارسال شد که پس از داوری تعداد 10 مقاله برتر شناخته شد.
وی افزود: هدف از برگزاري اين كنگره ملي، ترويج و گسترش آداب و فرهنگ و سبك زندگي پيامبر(ص) واهل بيت(ع) است.
مديركل اوقاف و امور خيريه استان کردستان اضافه کرد: در اين کنگره ملي كه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامي سقز با حضور جمعي از روحانيان استانهاي غرب كشور، ‌امام جمعه و جماعات و مسئولان شهرستان سقز برگزار گرديد نفرات اول تا سوم مقالات خود را ارائه و در پايان به 10 نفر برتر كه مقالاتشان نمره علمي لازم را دريافت كرده بودند لوح تقدير،‌تنديس كنگره وكمك هزينه به حج مفرده عمره،عتبات عالیات و مشهد مقدس اهدا شد.
در پایان این کنگره ملی بیانیه پایانی قرائت که در آن به خنثی ساختن توطئه های بیگانگان و بیگانه گرایان، تاکید بر مواضع اسلامی، پیروی از سیره رسو الله (ص)، شناساندن جایگاه و مقام پیامبر به جهانیان و بهره گیری از بیانات وحدت بخش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تاکید شد .
این همایش توسط فرمانداری سقز، اداره‌کل اوقاف وامور خیریه کردستان، شورای اسلامی شهر و شهرداری، سازمان تبلیغات اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی سقز برگزار شد ./س
برچسب ها: کنگره ، پایان ، کشوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.