وی ادامه داد: 60 تا 70 درصد جمعیت جوان هستند و به اشتغال نیاز دارند و یک راه رسیدن به تولید، صادرات و اشتغال مطلوب همین تقویت برندها است.
رئیس خانه صنعت و معدن و تجارت جوانان ایران تصریح کرد: از دیدگاه اقتصادی در گذشته فقط منابع مادی و انسانی و سود مهم بود اما حالا برند و ارزش و اعتبار مارکها بر جهان صنعت پادشاهی میکند.
وی بیان کرد: بیمه، سود بانکی و هدفمندی یارانه واژگانی هستند که هر کدام برای تولید کننده ما مشکلات خود را ایجاد کردند و اگر در جنگ به خودکفایی رسیدیم برای این مسائل هم باید چاره جویی کنیم.
صدری ادامه داد: برند سازی فرآیندی در حفظ تولید و اشتغال کشور است و مانند مالکیتهای ملی و معنوی هر کشوری اهمیت دارد.
وی اظهار کرد: همایش برند در سال آتی باید همه استانها را در بر بگیرد چرا که منزلهای زیادی پیموده تا به اینجا رسیده و حق این رشد را دارد.
رئیس خانه صنعت و معدن و تجارت جوانان ایران با بیان اینکه شرکتهایی که در دوران تحریم برند شدن به واقع کاری بزرگ انجام دادند، افزود: باید حرکتی در تولید ملی شود که شرکتها رغبت کنند برای برند شدن هزینه کنند.
وی در ادامه اظهار کرد: اگر به مسائل جوانان و اشتغال مولد آنها فکر نکنیم و چاره نجوییم در تاریخ علامت سئوال ایجاد میشود.
صدری گفت: بحرانهای اقتصادی دیگر کشورهای غربی فرصت رشد برای ما ایجاد میکنند تا از حفرههای اقتصادی آنها به نفع خود بهره ببریم.
وی تاکید کرد: در حوزه تولید به سرمایه گذاری داخلی و خارجی نیاز داریم و دولت باید دیپلماسی لازم را برای اعتماد سرمایههای خارجی ایجاد کند.
رئیس خانه صنعت و معدن و تجارت جوانان ایران در پایان یادآور شد: در هدفمندی به جای ریختن پول به جیب مردم باید به تولید ملی کمک میشد.
وی اظهار کرد: سازمان توسعه تجارت خیلی بیشتر از اینها به جشنواره برند کمک کند و این رخداد مهم را از تنگنا و سخت گیری نجات دهد./ج1