رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور از آموزش ۱۶۰ هزار داوطلب جمعیت هلال احمر کشور طی ۹ماهه گذشته سال جاری خبر داد.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ فرحناز رافع، رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمرکشور، در آیین نکوداشت مهرورزی و خدمات داوطلبانه، با اشاره به زلزله اخیر در خراسان جنوبی، ضمن تقدیر از سرعت عمل گروه های جمعیت هلال احمر، تصریح کرد: این زلزله توانمندی گروه های جمعیت هلال احمر را به تصویر کشید، چراکه کمک استان های دیگر صرفا به خاطر کسب تجربه برای خود آنها بود.

وی با اشاره به اینکه در این 34 سال گذشته از انقلاب هر کجا مردم به میدان آمدند، مشکلات حل شده است، تاکید کرد: گروه های داوطلب به عنوان بخشی از این مردم در این شرایط تحریم های اقتصادی، و جنگ نابرابر استکبار علیه ایران می توانند در یاری رساندن کمک به زنان بی وبد سرپرست نقش بسزایی داشته باشند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمرکشور، با تاکید بر اینکه افزایش مشارکت اجتماعی در گروه توسعه عدالت اجتماعی و مشارکت و توان داوطلبان است، خاطر نشان کرد: داوطلبان هلال احمر از هر قشری می توانند باشند چرا که کمک رسانی فقط نقدی نیست.

رافع، با اشاره به اینکه ماموریت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی در حوزه های امداد و نجات و فعالیت های بشردوستانه است، خاطرنشان کرد: طی 9ماهه امسال 160هزار نفر از داوطلبان، آموزش های امداد ونجات را فراگرفتند./س

برچسب ها: آموزش ، داوطلب ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.